فیلم / سخنان جدید استادرائفی پور درباره جنگ عربستان علیه یمن

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سوال یک دختر بچه شیعه از مدیر سنی مذهب خویش...

سوال یک دختر بچه ۸ ساله شیعه از 

مدیر اهل سنت خود که باعث شد 

تمام کارشناسان شبکه های وهابی جوابی 

بجز سکوت برایش نیافتند :

ما در کلاس که ۲۴ نفر هستیم، 

معلم ما وقتی میخاد از کلاس بیرون بره، 

به من میگه: خانم محمدی، 

شما مبصر باش تا نظم کلاس بهم نریزه…

و به بچه ها میگه: بچه ها،شما گوش به 

حرف مبصر کنید،تا من برگردم

شما میگید پیامبر ص از دنیا رفت 

و کسی را به جانشینی خودش انتخاب نکرد

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

وقتی حقیقت چشم حسودان را کور می کند.

 
امرالله ایشلر در گفتگو با روزنامه الحیات مدعی شد: خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرده، بیش از خسارت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ امرالله ایشلر مشاور ویژه "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه و نماینده پارلمان این کشور در مصاحبه با روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن، با حمله شدید به جمهوری اسلامی ایران مدعی شد خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرد بیش از خسارتهایی است که رژیم صهیونیستی در طول ده ها سال به بار آورده است. وی در پاسخ به سؤالی درباره موضع ترکیه درخصوص بحران سوریه مدعی شد: ما به عنوان یک دولت از روز اول،  از ضرورت پاسخ به اراده ملت سوریه دفاع کردیم؛ اما متأسفانه دولت سوریه در شش ماه اول بحران به مشورتهایی که از روی دوستی به این کشور شد گوش نداد و هر جنایتی را در سوریه علیه بشریت، از جمله استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شد. امرالله ایشلر در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران هرگونه کمکی را به نظام سوریه، از جمله فرستادن نیرو به این کشور انجام داد. ایران جایگاهش را در قلب ملتهای مسلمان از دست داده است. مشاور اردوغان در ادامه ادعاهای خود گفت: سیاست ایران که مبتنی بر بهره برداری از وضع کشورهای عربی در حال انقلاب است، آنچه را که اندیشمندان پیشتر اعلام کرده بودند ایران به دنبال صادر کردن انقلاب و ایجاد هلال شیعی است تأیید می کند. وی در ادامه ادعاهای افزود: ایران بار دیگر با کشاندن یمن به سوی جنگی داخلی و با کمک به حوثی ها، احساسات ملتهای اسلامی را جریحه دار کرد. مشاور ویژه رئیس جمهور ترکیه در ادامه ادعاهای خود گفت: با وجود این مسائل می توانیم بگوییم خسارتی که ایران به وحدت جهان اسلام وارد کرد، از تمامی حملات رژیم صهیونیستی بیشتر است.

نظریه: آخه یکی به این تازه بدوران رسیده بگه اونیکه سوریه رو به این روز انداخت شما بودید نه ایران. کی از داعش حمایت کرد ؟کی جبهه النصره رو تقویت و ساماندهی کرد ؟ مقر اصلی دشمنان مردم سوریه ترکیه است. اینها برای سرپوش گذاشتن به جنایات خودشان که از زمان عثمانی شروع شده بود و تا الان که در کشتار مردم سوریه و عراق و یمن ادامه دارد، باید به این اراجیف دامن بزنند تا جنایات خودشان پوشیده بماند.ولی اینها احمق هستند و متوجه نیستند که مردم دنیا بیدارند و با هوش تر سردمداران خودشان هستند و تشخیص می دهند کی در حق جهان عرب و اسلام خیانت کرده. ترکیه برای پیوستن به اروپا حاضر است همه مسلمانان را قربانی کند تا پاسخ مثبت دریافت کند.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دل دریایی تو چه آرام است.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 خرداد 1394 ] [ 23:3 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پرواز عشق

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 خرداد 1394 ] [ 23:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نامه 8245 استاد دانشگاه به بان کی مون

یمن

دولت‌های متجاوز به یمن را تحریم تسلیحاتی کنید

خبرگزاری تسنیم: ۸هزار و ۲۴۵ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور با صدور نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کردند: از جامعه بین‌المللی درخواست کنید دولت‌های متجاوز به یمن را تحریم تسلیحاتی کنند.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 ] [ 22:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شیوه جدید اعدام توسط داعشی ها

 
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس ،گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطقی که تحت اشغال خود در آورده اقدام به اجرای شیوه حکومت به سبک خود می‌کند. 

مجازات مجرمان نیز بخشی از این شیوه حکومتی است که طیف وسیعی از آنچه را که جرم تلقی می‌‌کند شامل می‌شود که از سیگار کشیدن آغاز شده و تا رفتن به آرایشگاه و پوشیدن لباس جین برای مردان و زنان و نیز تماشای و بازی فوتبال را در بر می‌گیرد. 

 شیوه جدید اعدام توسط جلادان داعش

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 ] [ 22:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آرزوی تو چیست؟

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 20 فروردين 1394 ] [ 22:59 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عکس/ تکیه یک کودک به تابوت پدر شهیدش

 
افسران - عکس/ تکیه یک کودک به تابوت پدر شهیدش

فرزند خردسال شهید مدافع حرم، آخرین عکس یادگاری را با پدرش می‌گیرد؛ حالت چهره او و تکیه زدنش بر تابوت پدر، صحنه‌ای تکان دهنده ایجاد کرده است.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 اسفند 1393 ] [ 14:7 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

محسن بن علی(ع) نخستین شهیدِ بیداری اسلامی

افسران - محسن بن علی(ع) نخستین شهیدِ بیداری اسلامی

 سرّ مستودع خدا برای اسلام
خط سرخ محمد و آل محمد (علیهم السلام) با سکوت محسن بن علی علیه السلام در مدینه آغاز شد، با فریاد حسین بن علی علیه السلام در کربلا جهانی شد و با پیاده‌سازی عملی حکومت اسلامی در جهان، عملی خواهد شد.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 اسفند 1393 ] [ 14:5 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 154 155 156 157 158 ... 161 صفحه بعد