یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس

 این میز روی مرز سه کشور قرار گرفته است که افرادی که روی آن با هم قهوه می‌خورند، هر کدام به طور همزمان می‌توانند در این کشورها باشند. تصویر این میز را ببینید که روی مرز سه کشور اسلواکی، مجارستان و اتریش است.

یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس اخبار روز, یک میز در سه کشور, اتریش, مجارستان, باشگاه شبانه
[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 23:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و ناجا برای تقویت مرزبانی

 
امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای تهیه برنامه تقویت مرزبانی خبر داد.

 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 23:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمریکا بازنده شکست برجام است

هانس بلیکس

دشمنی آمریکا و ایران قصه‌ای طولانی دارد و شاید قدمت آن به بیش از تلاش سازمان سیا برای سرنگونی دولت مصدق برگردد.

  از زمانی که برجام منعقد شده، مقامات آمریکایی هر روز یک بازی جدید در می‌آورند؛ یکبار می‌گویند که توافق پاره می‌شود، روز دیگر از بازنگری این توافق بین‌المللی حرف می‌زنند؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به تعهداتش را تایید می‌کند و مقامات آمریکایی منکر می‌شوند و دگر روزی خودشان به خاطر پایبندی جمهوری اسلامی به توافق، لغو تحریم‌ها را تمدید می‌کنند. بازی آمریکایی بر سر برجام صدای اعتراض همه را بلند کرده، هم کارشناسان بین‌المللی و هم امضا‌کنندگان آسیایی و اروپایی را؛ اما به نظر نمی‌رسد واشنگتن قصد داشته باشد از این موش و گربه بازی دست بردارد. 

منبع:فرهیختگان

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, برجام, آمریکا, ایران, سازمان ملل
[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 23:8 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

وزیر اطلاعات با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

سرلشکر موسوی

حجت‌الاسلام علوی ضمن حضور در ستاد آجا با سرلشکر موسوی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار کرد.

 حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در دیدارهای جداگانه‌ای با سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا دیدار و گفت‌وگو کرد.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, وزیر اطلاعات, فرمانده کل ارتش, امیر موسوی
[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 23:7 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریکا درباره هرگونه حرکت اشتباه در قبال برجام

بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریکا درباره هرگونه حرکت اشتباه در قبال برجام

  سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص هشدار به آمریکا در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

شبکه المیادین با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان گزارش داد: هر تحرک اشتباه در خصوص توافق هسته‌ای با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

خبرگزاری رویترز نیز با پوشش سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام کرد رهبر ایران روز یکشنبه هشدار داد هرگونه گام اشتباه از سوی آمریکا در خصوص توافق هسته ای میان تهران و قدرت های جهانی با پاسخ قاطع ایران همراه خواهد بود.

 



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, آمریکا, توافق هسته ای, ایران, نقض برجام
[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 23:6 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهیم

امیر پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اجازه بازدید و بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را به هیچ کس نمی‌دهیم.

  امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی خانواده‌های ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد بازرسی از مراکز نظامی ما ستاد کل نیروهای مسلح موضع رسمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این مورد را ترسیم کرده است و بر این اساس ما به هیچ کس اجازه بازرسی از مراکز نظامی ایران را نمی‌دهیم.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, امیر پوردستان, جانشین فرمانده کل ارتش
[ پنج شنبه 23 شهريور 1396 ] [ 22:14 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

لزوم تلاش مضاعف وزارت دفاع برای تامین نیازهای نیروهای مسلح

سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با امیر حاتمی بر لزوم تلاش برای تقویت و تامین سلاح‌های مورد نیاز نیروهای مسلح تأکید کرد.

  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد وزارت دفاع در دیدار با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، وی را ‌‌فرمانده‌ای شناخته شده در بین نیروهای مسلح،  برادری مومن‌، ولایی‌، سخت کوش، کاردان و توانا در انجام مسئولیت‌ها دانست‌ و گفت: امیدواریم با حضور شما دروزارت دفاع روند روبه رشد صنعت دفاعی کشور تداوم یابد.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, وزارت دفاع, ستاد کل نیروهای مسلح, باقری, حاتمی
[ پنج شنبه 23 شهريور 1396 ] [ 22:13 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مجمع باید انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند

مجمع باید انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند/هیچ مصوبه یا موضع مجمع نباید با مبانی انقلاب و میراث امام بزرگوار متفاوت باشد

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را از ابتکارات با ارزش امام بزرگوار خواندند و با اشاره به سه وظیفه مهم این نهاد یعنی «تشخیص مصلحت»، «مشاورت در تعیین سیاست‌های کلی» و «ارائه راه‌حل در معضلات کشور» تأکید کردند: مجمع باید صد در صد انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری مسئولیت بسیار ظریف و خطیر مجمع در «تشخیص و اِعمال مصلحت» افزودند: مجمع در مواقعی که مصلحتی مهم وجود دارد و نظر مجلس شورای اسلامی را بر تشخیص شورای نگهبان ترجیح می‌دهد، باید توجه کند مصلحتی که تحت عنوان ثانویه است، طبعاً باید بسیار مهم، مسجل و واضح باشد و با نظر اکثریت قاطع و قابل قبول مجمع، آن‌هم برای مدتی معین و موقت اعمال شود.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, رهبر انقلاب, دیدار رهبر انقلاب با مجمع تشخیص مصلحت نظام, آیت الله هاشمی شاهرودی
[ پنج شنبه 23 شهريور 1396 ] [ 22:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دستگیری یکی از اعضای داعش در کرج

دستگیری یکی از اعضای داعش در کرج/ برنامه ریزی برای 300 حمله تروریستی در ایام محرم

  سرهنگ امین یامینی فرمانده سپاه شهرستان شهریار، در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس که در مجموعه سپاه ناحیه شهریار و با حضور جمعی از خبرنگاران فعال در غرب استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از دستگیری یکی از عناصر شاخه اجناد الشام داعش در منطقه اندیشه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این دستگیری، عنوان کرد: فرد مذکور در مسیر ارتباطی که وارد ایران شده بود، شب را در دولت آباد شهر ری اسکان می‌یابد.

سرهنگ یامینی گفت: در ادامه با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) با تلفن همراه ایشان ارتباط برقرار می‌شود و ماموران خدوم امنیتی و اطلاعاتی در قالب و پوشش نیروهای مرتبط با داعش، به هماهنگی قرار ملاقاتی با وی در منطقه اندیشه شهرستان شهریار مبادرت می‌ورزند.

فرمانده سپاه شهرستان شهریار عنوان کرد: سپس با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و مقتضی،تمهیدات لازم در محل ملاقات اندیشیده و بعد از حضور وی، دستگیری و بازداشت وی عملیاتی می‌شود.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, تروریست داعش, هفته دفاع مقدس, اندیشه شهریار, اخبار وبگردی

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 شهريور 1396 ] [ 22:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمریکا فروش هواپیمای مسافربری به ایران را ممنوع کرد!

 

 به نقل از پایگاه خبری هیل، مجلس نمایندگان آمریکا دیروز (چهارشنبه) با تصویب طرحی فروش هواپیماهای مسافربری به ایران را ممنوع کرد. این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در حالی صورت گرفت که برخی از نمایندگان دموکرات هشدار داده بودند این اقدام توافق بین المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران (برجام) را تضعیف خواهد کرد.

پیتر راسکام، نماینده جمهوریخواه ایالت ایلینوی دو متمم برای قانون بودجه دولت آمریکا 2018 ارائه کرده بود که به طور مشخص استفاده از بودجه برای اعطای مجوز معاملات مالی فروش هواپیماهای کشوری را ممنوع می‌سازد و به دفتر کنترل اموال خارجی آمریکا اجازه نمی‌دهد که مجوزهای فروش هواپیما به ایران را صادر کند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, کنگره آمریکا, فروش هواپیمای مسافربری به ایران, برجام,
[ پنج شنبه 23 شهريور 1396 ] [ 22:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

قدرت تخریب موشک‌ها افزایش خواهد یافت

وزیر دفاع گفت: حتما روی موضوع جنگ الکترونیک، قدرت تخریب موشکی و مانور پذیری و مسائلی از این دست، برنامه‌های دقیقی در حال برنامه ریزی و اجرا هست که انشالله موجب تقویت برنامه موشکی خواهدشد.

قدرت تخریب موشک‌ها افزایش خواهد یافت   امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مقاومت در فرهنگ جمهوری اسلامی است، ملت ما در انقلاب و همینطور در دوران دفاع مقدس آثار دفاع مقدس را دید و از مقاومت نتیجه گرفت.

وی افزود: شاید ترس اصلی قدرت‌های استکباری در مورد رابطه ما و محور مقاومت به این برمی‌گردد که نمی‌خواهند چنین الگویی درمقابل چشم آنها باشد.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازدید از اماکن نظامی امکان ندارد

 

بازدید از اماکن نظامی امکان ندارد

 سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه این گفته‌ها از یک طرف به لحاظ حقوقی و مفاد توافق‌نامه برجام و از طرف دیگر به لحاظ امنیت ملی کشور فاقد وجاهت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و سیاست ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده اقدامات دفاعی خود را به پیش می‌برند و در این راه تحت تاثیر تهدیدات وجوسازی‌ قرار نمی‌گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که از مکمل برجام حرف می‌زنند بدانند مکمل برجام همانا اجرای تعهدات از سوی آمریکا و سایر کشورهای مذاکره کننده است.

سردارجزایری همچنین اظهار داشت: اگر آمریکا فکر می‌کند این توافق برایش ارزش ندارد هر طور می‌خواهد تصمیم بگیرد. لیکن قطعا در موردمسائل دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند تصمیم بگیرد و آمریکایی‌ها به خوبی به این امر واقفند و سر و صداهای دولت ترامپ در مورد کنترل و یا بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران از کمترین ارزشی برخوردار نیست.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, نیروهای مسلح, سخنگوی ارشد سپاه, بازدید از مراکز نظامی
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دلیل تاخیر در اعلام پادشاهی محمد بن سلمان چیست؟

دلیل تاخیر اعلام پادشاهی محمد بن سلمان چیست؟

  به نقل از العهد، مجتهد فعال توییتری مشهور سعودی که هر از گاهی اخبار پشت پرده دربار سعودی را فاش می‌کند، نوشت که دلیل تاخیر اعلام پادشاهی محمد بن سلمان، تردید کسانی است که ولایتعهدی به آن‌ها پیشنهاد داده شده است.

وی افزود: احتمال می‌رود که امروز یا طی روزهای آینده، پادشاهی محمد بن سلمان اعلام شود.

مجتهد روز پنجشنبه گذشته گفته بود که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مقدمات لازم برای کناره‌گیری پدر به‌نفع خود را کامل کرده است و به‌زودی خبر غافلگیرکننده‌‌ای از ولایت‌عهدی عربستان شنیده می‌شود.

وی در عین حال گفت که بن‌سلمان مردد و بسیار نگران است و به همین خاطر احتمال تعویق اعلام این خبر وجود دارد.

مجتهد افزود: نکته غافلگیر کننده این است که ولیعهد جدید از نسل چهارم یعنی از پسران نوادگان عبدالعزیز است و اگر نظر بن سلمان در این رابطه تغییر نکند، من دلیل این انتخاب را خواهم گفت.

این در حالی است که حساب کاربری "کشکول" در توییتر که خود را رصد کننده حوادث عربستان معرفی کرده است، نوشت: عبدالعزیز بن فهد بن ترکی الثانی از جناح سدیری‌ها که در حال حاضر معاون امیر منطقه الجوف است، ولیعهد جدید عربستان خواهد بود.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, مجتهد, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان, اخبار وبگردی
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حجت الاسلام قرائتی: روزشمارهای من درآوردی را تمام کنید!

حجت الاسلام قرائتی: روزشمارهای من درآوردی را تمام کنید ! + فیلم

  برنامه سمت خدا چند سالی است که در شبکه سه سیما، با هدف کوشش همگانی در اعتلای باورهای دینی، میزبان بسیاری از کارشناساندینی و اخلاقی است؛ برنامه‌ای پرمخاطب‌ که در کنار انتخاب موضوع‌های کاربردی و مورد ابتلا، از شیوه‌های قابل فهم و روان در بیان مطالب، استفاده مناسبی داشته  و به خوبی در جهت اهداف تعیین شده گام برداشته است.

در ویدئوی زیر بخش‌هایی از صحبت‌های حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور را شاهد خواهید بود که مدتی مهمان این برنامه بوده است. استاد قرائتی باب کردن روز شمارهای مناسبتی مانند روز شمار "تا محرم"  را موضوعی بی‌پایه و اساس عنوان کرد و افزود: در هیچ جای اسلام استقبال از محرم و عاشورا نداریم ! این روزشمارهای من درآوردی را تمام کنید.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, محسن قرائتی, روزشمار قیام عاشورا, روزشمار محرم, روزشمار
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نیرو‌های مسلح در مسیر تقویت روز افزون سپر دفاعی کشور هستند

 در پی انتصاب سرلشکر موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش، سردار سرلشکر محمد حسین باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش در دیداری صمیمانه، اظهار کرد: به فضل الهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش غیرتمند تحت منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، در یک روند پر شتاب و هماهنگ، در مسیر تقویت روز افزون سپر دفاعی کشور در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوا و فضا، حرکت جهادی و انقلابی دارند و دشمنان را از هرگونه ماجراجویی علیه میهن اسلامی برحذر داشته اند.

در این دیدار سرلشکر موسوی نیز با اظهار خرسندی از تعاملات و هماهنگی‌های جاری در روابط کاری و ماموریتی بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش در تعالی معنوی و ارتقای سطح معیشت کارکنان و تعمیق هماهنگی و هم افزایی با سایر سازمان‌های دفاعی و به طور خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای انجام موفق و مقتدرانه ماموریت‌های محوله در اولویت‌های ارتش قرار دارد.

گفتنی است ۳۰ مرداد سال جاری، امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, سرلشکر باقری, سرلشکر موسوی, ارتش جمهوری اسلامی ایران, ستاد کل نیروهای مسلح
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:35 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

خدمات امدادی هوانیروز به ۱۷ استان کشور/

 
تاريخ : یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۶ | 10:58 | نویسنده : اسکندری

خدمات امدادی هوانیروز به ۱۷ استان کشور/ آمادگی کامل برای امدادرسانی و انتقال هوایی آسیب‌دیدگان را داریم

 ؛ امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در حاشیه برگزاری آیین دومین یادواره شهدای امداد و انتقال هوایی و تجلیل از پیشکسوتان بهداشت، امداد و درمان هوانیروز که در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این هوانیروز در ۱۵ استان کشور خدمات امدادی و انتقال هوایی داشت که اخیرا دو استان دیگر را به این مجموعه اضافه کرده‌ایم.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز در اجرای انواع ماموریت‌های پیشرو، گفت: از دولت می‌خواهیم تا با افزایش بودجه و اعتبارات، بستر مناسب را جهت افزایش پایگاه‌های اورژانسی در سراسر کشور فراهم کند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, هوانیروز ارتش, امدادرسانی هوایی, فرمانده هوانیروز ارتش
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:34 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان، رسالت خطیر امت اسلامی

رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان، رسالت خطیر امت اسلامی

 ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات علیه مسلمانان میانمار، رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان را رسالت خطیر امت اسلامی و نهادهای مؤثر بین‌المللی دانست.

 در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایات دهشتناک گروههای تندروی بودایی و ارتش میانمار علیه مسلمانان روهینگیایی که از هفته گذشته با ورود به مرحله ای خطرناک، سرگذشت تلخ و ناگواری برای مسلمانان این کشور رقم زده است، حکایت از یک توطئه‌ی سازمان یافته ضد اسلامی دارد که در صورت عدم توقف و پایان پذیری منجر به ثبت یک نسل کشی بزرگ دیگر در تاریخ بشریت خواهد شد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسلمانان میانمار
[ دو شنبه 20 شهريور 1396 ] [ 11:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهید بابایی اسوه‌ عالم شهادت و بزرگمرد نبردهای هوایی


رشادت‌های شهید بابایی اصحاب کفر را در هم می‌کوبید.

شهید بابایی اسوه‌ی عالم شهادت و بزرگمرد نبردهای هوایی+ تصاویر

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 9 شهريور 1396 ] [ 10:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

هشدار جدی و تامل برانگیز به پسرانی که قصد ازدواج دارند!

 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 9 شهريور 1396 ] [ 10:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پیام تبریک رئیس جمهور روحانی به امیرسرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش

 

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402652/%D9%86%D8%AA%D8%AA%D8%A7

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که نشان تعهد، دانش و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسوولیت های مختلف نظامی و دفاعی است، صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم با حضور مدبرانه جنابعالی، بیش از پیش شاهد اقتدار نظام اسلامی، تقویت نیروی بازدارندگی و دفاعی و صلابت نیروهای مسلح و بویژه غیورمردان و افتخارآفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.
توفیقات شما را از درگاه احدیت مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پیام تبریک رئیس جمهور روحانی به امیرسرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نظامی روحانی موسوی
[ پنج شنبه 9 شهريور 1396 ] [ 10:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اریجانی انتصاب امیر سرتیپ موسوی به سمت فرمانده کل ارتش را تبریک گفت

 

رئیس مجلس درپیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش را به امیر موسوی تبریک گفت.

 http://aja.ir/Portal/picture/?1402751/%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A7
 رئیس مجلس درپیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش را به امیر موسوی تبریک گفت.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی تبریک گفت. متن این پیام یه شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
اعطای درجه سرلشکری و انتصاب جناب عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، که بیانگر تعهد و شایستگی شما می باشد را تبریک می گویم.
 امیدوارم با حضور شما شاهد تحول، توسعه و اقتدار هرچه بیشتر این سازمان نظامی ارزشمند و بنیان دفاعی کشور در حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
ضمن تجلیل از خدمات امیرسرلشکر عطاءالله صالحی، توفیقات روزافزون حضرتعالی در انجام این مسئولیت خطیر را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: تبریک لاریجانی به انتصاب امیر سرتیپ موسوی به سمت فرمانده کل ارتش نظامی
[ پنج شنبه 9 شهريور 1396 ] [ 10:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آل‌سعود با سوء استفاده از اوضاع آشفته منطقه اقدام به ویرانی و کشتار مردم العوامیه می‌کند

وفیق ابراهیم

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اوضاع اسفناک مردم در شرق عربستان گفت که آل‌سعود با سوء استفاده از اوضاع آشفته منطقه اقدام به ویرانی و کشتار مردم العوامیه می‌کند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, عربستان, العوامیه
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شهادت یک سرباز و بسیجی در حمله مسلحانه به بخشداری پیشین

 اوایل ساعت اداری امروز، چند فرد مسلح به بخشداری پیشین در شهرستان سرباز حمله مسلحانه کردند. این افراد بدون توجه به اخطار مامور مسلح بخشداری به روی او آتش گشوده و قصد ورود به فرمانداری را داشتند. 

با اقدام به موقع ماموران محافظ، اشرار مسلح نتوانستند به داخل بخشداری ورود کنند. 

متاسفانه در جریان این حادثه یک سرباز نیروی انتظامی و یک جوان بسیجی به شهادت رسیدند. 

با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تیم های یگان تکاوری و سایر نیروهای امنیتی استان تحقیقات خود را در این باره و شناسایی عوامل این حادثه آغاز کردند. 

در این حادثه سرباز وظیفه "محمد حسین رستگار" با پایه خدمتی بهمن ماه 95 به شهادت رسید. 

جزئیات بیشتر این حادثه به زودی منتشر می شود.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: خبار روز, اخبار حوادث, افراد مسلح, شهادت سرباز و بسیجی
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

«روزهای بی‌آینه»؛

 شرح ۱۸ سال چشم‌انتظاری یک زن برای سیدالاسرای ایران

 
گفت و گو با همسر آزاده خلبان شهید حسین لشگری

منیژه لشکری، راوی «روزهای بی‌آینه» می‌گوید بسیاری از مخاطبان خاطرات این کتاب را تکان‌دهنده و غیر باور می‌دانند. اما این زندگی مستند اوست، زندگی که جنگ بر آن آوار شد و پس از آن، ۶۴۱۰ روز تا بازگشت همسرش از اسارت صبر کرد.

 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, سیدالاسرای ایران, شهید لشکری

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

امکان از سرگیری غنی سازی 20 درصدی طی 5 روز

رئیس سازمان انرژی اتمی از توانایی این سازمان برای ازسرگیری غنی سازی 20 درصدی تا حداکثر 5 روز در فردو خبر داد.

امکان از سرگیری غنی سازی 20 درصدی طی 5 روز ؛ علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به هشدار اخیر رئیس جمهور به امریکا در صحن علنی مجلس درباره نقض برجام و از سرگیری برنامه هسته ای تاکید کرد: این هشداری نیست که در خلاء باشد، هشدار بدون پشتوانه نیست این ها براساس داده هایی است که آقای رئیس جمهور دارد.

وی گفت: رئیس جمهور و مجموعه نظام از مجموعه فعالیت های سازمان انرژی اتمیمطلعند ما وظیفه داریم فعالیت های سازمان را به اطلاع مسئولان بالادست برسانیم و آمادگی های لازم را اعلام کنیم تا اگر خواستند تصمیمی بگیرند بدانند که شرایط به چه صورت است.

صالحی افزود: سخنان آقای روحانی مبتنی بر پشتوانه آمادگی هایی است که ایجاد شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی، حفظ تاسیسات فردو را از قوت های برجام دانست و افزود: این در حالی است که آنان می خواستند فردو از اساس نباشد و می گفتند باید آن را ببندیم.

وی گفت: این درحالی است که برخی می گویند صنعت هسته ای متوقف شده است، بستند و بردند؛ قسم جلاله هم بخورید فایده ای ندارد. به این علت تصمیم گرفتیم تصاویر راکتور مدرن اراک منعکس شود.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

خشم صهیونیست‌ها از مسلمان شدن نظامی زن اسرائیلی در مسجدالاقصی

یک نظامی زن اسرائیلی در مسجدالاقصی با گفتن شهادتین مسلمان شد.

  یک نظامی زن اسرائیلی که از اهالی عسقلان است در مسجدالاقصی مسلمان شد.

 رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند این نظامی به خاطر ازدواج با یک جوان مسلمان از اهالی «رهط» (در صحرای النقب) مسلمان شده است.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, نظامیان صهیونیست, فلسطین اشغالی, قبه الصخره
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد

  مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه، 31 مرداد ماه) با حضور مقامات لشکری برگزار شد.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع در میدان صبحگاه مشترک دژبان کل ارتش به خاک سپرده خواهد شد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, اخبار سیاسی, مراسم تشییع شهید گمنام, دفاع مقدس
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عملیات مشترک ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک در خارج مرزهای کشور تکذیب شد

عملیات مشترک ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک در خارج مرزهای کشور تکذیب شد  در پی برخی اخبار منتشره مبنی بر اقدام عملیات مشترک جمهوری اسلامی ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ضمن رد هرگونه برنامه عملیاتی خارج از مرزهای ایران اعلام کرد: ما هیچ برنامه عملیاتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی نکرده ایم، ولی همچون گذشته با هر گروه، تیم یا فردی که قصد نفوذ به خاک ایران را برای اقدامات ضد امنیتی و یا تروریستی داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, اخبار سیاسی, نیرو زمینی سپاه, گروه پ ک ک
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 13:46 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]