عزت شهدا جاودان است

کد هدایت به بالا


[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 21:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

گرامی داشت 270 کبوتر خونین بال

فردا؛ مراسم وداع با 270 کبوتر خونین بال آسمان شهادت

عمری پیش‌مان نبوده‌اند و عطر تن‌شان را فراموش کرده‌ایم. اما همین‌که خبر آمدنشان بیاید، سرمست می‌شویم از بوی تن‌شان، و بوی لباس خاکی‌شان که امروز بوی بهارنارنج به خود گرفته. بوی نفس‌شان ـ آن نفسِ بهشتی، که ۲۹ سال با حضرت خورشید دم‌خور بوده شهر را زیر و رو می‌کند. شهر به هم می‌ریزد و همه درباره یک عدد صحبت می‌کنند؛ ۱۷۵.

۱۷۵ غواص و خط ‌شکن، که ۲۹ سال پیش، مردانه، با سکوتی از جنس صبرِ مردانِ مرد، ایستاده بودند. تا آن لحظه‌ی موعود فرابرسد و یکی یکی، با قامتی که خاک هم یارای خم کردن آن را نداشت، از راه برسند. حال و هوای‌مان را عوض کنند، دست‌مان را بگیرند و ما را از کوچه‌پس‌کوچه‌های روزمرگی بیرون بکشند، تا قدری در آستان‌شان نفسی تازه کنیم.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 21:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فرصت را از دست ندهید.

افسران - فرصت را از دست ندهیم!

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جنبش انصارالله يک هواپيماي جاسوسي آمريکايي را سرنگون کرد

منابع کمیته های مردمی در یمن اعلام کردند یک هواپیمای شناسایی آمریکایی را در مرز یمن با عربستان سعودی سرنگون کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسیا از بیروت، این منابع تاکید کردند : این هواپیما در منطقه مرزی «نعشاو» در استان صعده سرنگون شد.
این هواپیما در منطقه ای مورد هدف قرار گرفت که پنجشنبه و جمعه هدف مباران سنگین قرار گرفته بود.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سبک زندگی با احادیث حضرت فاطمه (س)

قالَتْ علیها السلام : مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)

هر كس عبادات و كارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و بركات خود را براى او تقدیر مى نماید.

 

قالَتْ علیها السلام : حُبِّبَ إ لَیَّ مِنْ دُنْیاكُمْ ثَلاثٌ: تِلاوَةُ كِتابِ اللّهِ، وَالنَّظَرُ فى وَجْهِ رَسُولِ اللّهِ، وَالاْنْفاقُ فى سَبیلِ اللّهِ.

سه چیز از دنیا براى من دوست داشتنى است : تلاوت قرآن ، نگاه به صورت رسول خدا، انفاق و كمك به نیازمندان در راه خدا.

 

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:46 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فیلم / سخنان جدید استادرائفی پور درباره جنگ عربستان علیه یمن

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سوال یک دختر بچه شیعه از مدیر سنی مذهب خویش...

سوال یک دختر بچه ۸ ساله شیعه از 

مدیر اهل سنت خود که باعث شد 

تمام کارشناسان شبکه های وهابی جوابی 

بجز سکوت برایش نیافتند :

ما در کلاس که ۲۴ نفر هستیم، 

معلم ما وقتی میخاد از کلاس بیرون بره، 

به من میگه: خانم محمدی، 

شما مبصر باش تا نظم کلاس بهم نریزه…

و به بچه ها میگه: بچه ها،شما گوش به 

حرف مبصر کنید،تا من برگردم

شما میگید پیامبر ص از دنیا رفت 

و کسی را به جانشینی خودش انتخاب نکرد

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:43 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

وقتی حقیقت چشم حسودان را کور می کند.

 
امرالله ایشلر در گفتگو با روزنامه الحیات مدعی شد: خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرده، بیش از خسارت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ امرالله ایشلر مشاور ویژه "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه و نماینده پارلمان این کشور در مصاحبه با روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن، با حمله شدید به جمهوری اسلامی ایران مدعی شد خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرد بیش از خسارتهایی است که رژیم صهیونیستی در طول ده ها سال به بار آورده است. وی در پاسخ به سؤالی درباره موضع ترکیه درخصوص بحران سوریه مدعی شد: ما به عنوان یک دولت از روز اول،  از ضرورت پاسخ به اراده ملت سوریه دفاع کردیم؛ اما متأسفانه دولت سوریه در شش ماه اول بحران به مشورتهایی که از روی دوستی به این کشور شد گوش نداد و هر جنایتی را در سوریه علیه بشریت، از جمله استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شد. امرالله ایشلر در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران هرگونه کمکی را به نظام سوریه، از جمله فرستادن نیرو به این کشور انجام داد. ایران جایگاهش را در قلب ملتهای مسلمان از دست داده است. مشاور اردوغان در ادامه ادعاهای خود گفت: سیاست ایران که مبتنی بر بهره برداری از وضع کشورهای عربی در حال انقلاب است، آنچه را که اندیشمندان پیشتر اعلام کرده بودند ایران به دنبال صادر کردن انقلاب و ایجاد هلال شیعی است تأیید می کند. وی در ادامه ادعاهای افزود: ایران بار دیگر با کشاندن یمن به سوی جنگی داخلی و با کمک به حوثی ها، احساسات ملتهای اسلامی را جریحه دار کرد. مشاور ویژه رئیس جمهور ترکیه در ادامه ادعاهای خود گفت: با وجود این مسائل می توانیم بگوییم خسارتی که ایران به وحدت جهان اسلام وارد کرد، از تمامی حملات رژیم صهیونیستی بیشتر است.

نظریه: آخه یکی به این تازه بدوران رسیده بگه اونیکه سوریه رو به این روز انداخت شما بودید نه ایران. کی از داعش حمایت کرد ؟کی جبهه النصره رو تقویت و ساماندهی کرد ؟ مقر اصلی دشمنان مردم سوریه ترکیه است. اینها برای سرپوش گذاشتن به جنایات خودشان که از زمان عثمانی شروع شده بود و تا الان که در کشتار مردم سوریه و عراق و یمن ادامه دارد، باید به این اراجیف دامن بزنند تا جنایات خودشان پوشیده بماند.ولی اینها احمق هستند و متوجه نیستند که مردم دنیا بیدارند و با هوش تر سردمداران خودشان هستند و تشخیص می دهند کی در حق جهان عرب و اسلام خیانت کرده. ترکیه برای پیوستن به اروپا حاضر است همه مسلمانان را قربانی کند تا پاسخ مثبت دریافت کند.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ] [ 23:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دل دریایی تو چه آرام است.

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 خرداد 1394 ] [ 23:3 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پرواز عشق

کد هدایت به بالا


[ یک شنبه 24 خرداد 1394 ] [ 23:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]