اگر از ظرفیت‌های ملی درست استفاده شود، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد

پرچم‌داری یک بانوی چادری برای کاروان ایران یک قدرت‌نمایی فرهنگی بودحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ضمن تجلیل از افتخارآفرینی قهرمانان جانباز و معلول، این قهرمانی را نشان دهنده عزم راسخ و به‌کار انداختن ظرفیت های پنهان دانستند و خطاب به آنان گفتند: کار با ارزش شما این بود که نشان دادید اگر ظرفیت‌های مغفول در وجود انسان و یا در کشور به‌کار انداخته شود، قطعاً زمینه ساز پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ خواهد بود.

اگر از ظرفیت‌های ملی درست استفاده شود



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, رهبر انقلاب _ دیدار مدال‌آوران _بازی‌های پاراآسیای
[ پنج شنبه 1 آذر 1397 ] [ 21:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

باید "حشدالشعبی" را حفظ کرد/ مقابل دشمنان با قدرت بایستید

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر  روز (شنبه) در دیدار آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق و هیأت همراه، با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در عراق و انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر و مسئولان دیگر و ایجاد ثبات و استقرار، تأکید کردند:

راه غلبه بر مشکلات و مقابله با توطئه های بدخواهان، حفظ اتحاد ملی در عراق، شناخت صحیح دوست و دشمن و ایستادگی در مقابل دشمن وقیح، تکیه بر نیروی جوانان و حفظ و تقویت ارتباط با مرجعیت است.

باید "حشدالشعبی" را حفظ کرد



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, حضرت آیت‌الله خامنه‌ای_ رهبر معظم انقلاب اسلامی_بر
[ پنج شنبه 1 آذر 1397 ] [ 21:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ارتش ایران یک ارتش کارآزموده و آماده رزم است

ارتش ایران یک ارتش کارآزموده و آماده رزم است عزت الله ضرغامی عضو تشخیص مصلحت نظام روز شنبه ۲۶ آبان ماه با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) با اشاره به جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور، منطقه و جهان اسلام گفت: ارتش ایران یک ارتش کارآزموده، جنگ دیده ، آماده رزم و شجاع و مکتبی است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان تفاوت میان ارتش فعلی و زمان طاغوت خاطرنشان کرد: ارتش زمان طاغوت در خدمت مردم نبود و این در حالی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران اسطوره پرور، همگام و در خدمت مردم است.

وی تاکید کرد: با وجود فشار های ۴۰ساله، ایران اسلامی بسیار قدرتمند بوده و در هر جبهه ای که وارد شده پیروز بوده است.

ارتش کارآزموده و آماده رزم 



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, ارتش_مردمی_انقلابی, مقتدر
[ پنج شنبه 1 آذر 1397 ] [ 21:52 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دیدار نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش

دیدار محمدباقر نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند.

 در این دیدار امیردریادار سیاری و نوبخت درباره بودجه ارتش در لایحه سال آینده و تخصیص‌های سال جاری گفت‌وگو کردند.

دیدار نوبخت و دریادار سیاری

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, امیر دریادار حبیب‌الله سیاری_ارتش_معاون رئیس جمهور
[ پنج شنبه 1 آذر 1397 ] [ 21:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

بیشتربخوانید:سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان


 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 1 آذر 1397 ] [ 21:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]