چرا دولت ترامپ «کشتار لاس وگاس» را در نطفه خفه کرد + تصاویر

 

ترامپ

اگر یک مسلمان یا سیاه‌پوست کشتار لاس وگاس را رقم می‌زد، آمریکایی‌ها و در راس آنها ترامپ، فریاد مظلومیت و اسلام‌هراسی و اقلیت‌ستیزی را در بوق و کرنا می‌کردند.

سرویس جهان مشرققضیه «کشتار لاس وگاس» را می‌توان نمایش آبروریزی آمریکایی‌ها در جهان دانست. یک مرد روانی و خطرناک، به راحتی به صورت قانونی و غیرقانونی اقدام به خرید مسلسل‌های نیمه‌خودکار و تمام‌خودکار تهیه می‌کند و بعد از طبقه سی و دوم یک هتل، جمع ۲۲ هزار نفری را هدف می‌گیرد و ۵۹ انسان را به راحتی می‌کشد. مضحک‌تر آنکه فدائیان اسلحه در آمریکا که به دور گود به راحتی نشسته‌اند، به آن می‌گویند: «این هزینه‌ای است که ما برای آزادی‌مان پرداخت می‌کنیم».



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, آمریکا انجمن ملی سلاح NRA تیراندازی در آمریکا سکوت
[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اولین رئیس مجمع تشخیص چه کسی بود؟

امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۳۶۶/۱۱/۱۷ ، فرمان تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام را صادر کرده و چنین مرقوم فرمودند: «گرچه به نظر اینجانب پس از طی این مراحل زیر نظر کارشناسان که در تشخیص این امور مرجع هستند احتیاج به این مرحله نیست، لکن برای غایت احتیاط، در صورتی که بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان شرعاً و قانوناً توافق حاصل نشد، مجمعی مرکب از فقهای محترم شورای نگهبان و حضرات حجج اسلام: خامنه‏ای، هاشمی، اردبیلی، توسلی، موسوی خوئینی‏ها، جناب آقای میرحسین موسوی و وزیر مربوط برای تشخیص مصلحت نظام اسلامی تشکیل گردد و در صورت لزوم از کارشناسان دیگری هم دعوت به عمل آید و پس از مشورت­های لازم، رأی اکثریت اعضای حاضرِ در این مجمع مورد عمل قرار گیرد.»

پس از حکم حضرت امام، مسئولین جلساتی تشکیل داده و آیین‌نامه‌ای برای این نهاد تدوین می‌کنند. در همین جلسات رئیس و نائب رئیس این مجمع نیز انتخاب می‌شود. آقای هاشمی رفسنجانی در خاطرات مربوط به روز ۲۴ بهمن ۱۳۶۶ می‌نویسد: شب اولین جلسه مجمع تشخیص مصالح برای احکام حکومتی، در دفتر آقای خامنه‌ای تشکیل شد. شش فقیه شورای نگهبان و آقایان خامنه‌ای، موسوی اردبیلی، میرحسین موسوی،‌ نخست وزیر، موسوی خوئینی‌ها، دادستان کل کشور،‌ توسلی، رئیس دفتر امام، من و احمدآقا بودیم. بیشتر درباره آیین‌نامه کار صحبت کردیم و تقریبا در تمام موارد لازم تصمیم‌گیری شد. آیت الله خامنه‌ای رئیس و من نائب رئیس انتخاب شدیم.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مجمع تشخیص مصلحت
[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پیش‌بینی آیت‌الله خامنه‌ای درباره بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا درست بود

تاریخدان معروف آمریکایی: پیش‌بینی آیت‌الله خامنه‌ای درباره بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا درست بود

  به نقل از وبسایت گلوبال ریسرچ، �خوان کول� تاریخدان معروف آمریکایی و استاد تاریخ خاورمیانه و جنوب آسیا در دانشگاه واشنگتن در یادداشتی درباره برجام بر بیانات رهبر انقلاب در سال 2014 درباره بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا صحه گذاشت. 

وی در این یادداشت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1 5 نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به نظر قصد ندارد برخلاف نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، برای سومین بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای (برجام) را تایید کند.

در ادامه این یادداشت آمده است: ترامپ، برنامه موشکی ایران و حمایت ادعایی آن از تروریسم که هیچکدام از آنها ارتباطی به برجام ندارند را بهانه‌ای برای تایید نکردن پایبندی ایران به این توافق قرار داده است.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:23 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برجام سودهای سرشاری را نصیب آمریکا کرده است

نماینده جمهوری‌خواه کنگره: برجام سودهای سرشاری را نصیب آمریکا کرده است

  به نقل از پایگاه واشنگتن اگزمینر، ویلیام مک تورنبری، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، گفت آمریکا نباید به طور کامل از برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) خارج شود.

این نماینده جمهوری خواه از ایالت تگزاس گفت من نمی خواهم آمریکا به طور کامل از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، خارج شود؛ زیرا واشنگتن تاکنون هواپیماهای پر از پول و سودهای سرشاری از این قرارداد بدست آورده است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, توافق هسته ای, توافق هسته ای ایران, حفظ برجام, پایبندی به برجام
[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نامه عجیب شهردار به خودش +تصویر

سرپرست سابق شهرداری رشت طی نامه ای عجیب به خود با استفاده از دو پست حقوقی خودش منزل مسکونی در رشت را در اختیار خود قرار داد!

در این نامه که شهریور ماه از سوی معاونت حمل و نقل و زیربنایی شهرداری رشت خطاب به سرپرست شهرداری نوشته شده است فرد تقاضا کننده(جمشیدپور) واگذاری منزل مسکونی متعلق به یکی از شهرداری های مناطق را درخواست کرده است!

خود این سرپرست هم طی پارافی خطاب به معاونین شهرداری خواستار اقدام در این رابطه شده است. یعنی در اسرع وقت هم برای خودش نامه نوشته است و هم دستورات لازم را برای پیگیری آن مبذول داشته است!

ظاهرا این نامه از آن جا توسط پست حقوقی معاونت زیربنایی و امور حمل و نقل نوشته شده است که در صورت انتصاب شهردار جدید نیز بتواند از این منزل با پست قبلی خودش استفاده کند.

نامه ای عجیب مسئولی به خودش منجر خانه دار شدن وی شد+تصویر

 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, اخبار گیلان, اخبار رشت, شهردار رشت
[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:19 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای نیست/ آمریکایی‌ها می‌خواهند عمر داعش را طولانی کنند

سید حسن نصرالله: مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای نیست/ آمریکایی‌ها می‌خواهند عمر داعش را طولانی کنند

  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت علی هادی العاشق و محمد حسن ناصر  گفت:   شایعه می‌کنند که ما جوانان را به زور به جبهه اعزام می‌کنیم و یا ادعا می‌کنند که جوانان برای پول به جبهه می‌روند و این در حالی است که بسیاری از جوانان ما که به جبهه‌ها رفته و شهید شده‌اند، وضعیت خوبی از لحاظ مالی داشته‌اند.وی گفت: تا زمانی‌که داعش محو نشود نبرد با آن ادامه خواهد داشت.

وی در سخنرانی خود تاکید کرد: مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته ای نیست بلکه مشکل آمریکا با این کشور به چالش کشیدن طرحهای آمریکایی - سعودی در منطقه توسط ایران است.

سید حسن نصرالله گفت: آنها (آمریکایی‌ها و سعودی‌ها ) هر آنچه می توانستند از نظر امنیتی و رسانه ای به کار گرفتند اما شکست خوردند. از این‌رو آنها می خواهند کسانی را که در برابر طرح آنها ایستاده اند‎‎‏، مجازات کنند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, لبنان, حزب الله لبنان, سید حسن نصرالله
[ دو شنبه 17 مهر 1396 ] [ 22:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]