رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری:

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه وعده‌های اروپا ‌پوچ است، فرمودند: راه تعامل با اروپا باز است، اما مطلقا نباید به کشورهایی که دشمنی علنی می‌کنند اعتماد کنیم.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار منتخبان ملت در مجلس خبرگان ضمن ارائه تحلیل جامع از شرایط کشور و گسترش شعار‌ها و اقتدار انقلابی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی و امتداد آن در منطقه، بهره‌گیری از درس‌های دوران دفاع مقدس و تعمیق آن را در جامعه بسیار ضروری و مهم خواندند و تأکید کردند: لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور، «توکل بر خدا»، «ایستادگی و مقاومت»، «امید به آینده»، «اعتماد به جوانان به‌ویژه جوانان انقلابی»، «وحدت و انسجام آحاد مردم به‌خصوص در میان نیرو‌های انقلاب»، «حمایت واقعی از تولید داخلی» و «قطع امید کامل از بیگانگان» است.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به درس‌های این دوران درخشان و لزوم گسترش و تعمیق این درس‌ها در جامعه افزودند: توکل امام (ره) به خداوند متعال در زمان آغاز جنگ و در طول هشت سال دفاع مقدس، به‌رغم همه مشکلات و کمبود‌ها و فشارها، یک موضوع شگفت‌آور بود که باید این توکل امروز نیز در همه عرصه‌ها وجود داشته باشد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: رهبر انقلاب خبرگان

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش پس از ۱۰۰ روز ماموریت در بندر عباس پهلو گرفت

ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش پس از ۱۰۰ روز پهلو گرفت

 آیین استقبال از ناوگروه شصت و سوم اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی با حضور امیر دریادار دوم تاشک، فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و جمعی از خانواده ها در اسکله منطقه یکم امامت این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

امیر دریادار دوم تاشک با اشاره به اینکه ناوگروه شصت و سوم  ارتش بعد از طی ۱۵۰۰۰ مایل دریایی و گذشت ۱۰۰ روز دریانوردی توانست با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب های آزاد و بین المللی به اهتزاز درآورد و به کشور بازگردد، گفت: یکی از مولفه های افزایش توان زرم ایجاد عمق راهبردی است که این دریانوردی ها  باعث افزایش عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی با تاکید بر اینکه خانواده های کارکنان نیروی دریایی ارتش در موفقیت و پیشرفت این نیرو نقش تاثیرگذار و پررنگی دارند، افزود: با توجه به اینکه دشمن امروزه با تهاجم فرهنگی، نسل جوان و خانواده ها را نشانه گرفته است، همه کارکنان موظفند، همانطور که با انجام ماموریت های خود از  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافطت می کنند از کانون گرم خانواده های خود نیز پشتیانی و مراقبت کنند.

بر اساس این گزارش؛ شصت و چهارمین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی بندرعباس برای انجام ماموریت دریانوردی عازم دریاهای آزاد و بین المللی شد.

انتهای پیام/

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: ارتش , الوند , دریانوردی , ناو , نیرو_دریایی
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شایعه تا واقعیت حضور تک‌تیرانداز ایرانی در اعتراضات عراق + فیلم

 

روز سه‌شنبه هفتم آبان، کلیپی را در فضای مجازی منتشر کردند که در آن مدارک یک ایرانی نشان داده و ادعا می‌شود وی تک‌تیرانداز ایرانی است و برای کشتن نیروهای معترض عراقی به این کشور سفرکرده است، این در حالی است که آرمین نوری جوان کارگر ایرانی و اصالتاً اهل شهرستان رشت در استان گیلان است و هم‌اکنون در رشت و در کنار خانواده خود زندگی می‌کند.

آرمین ۳۳ ساله که سال گذشته و امسال برای انجام کارهای ساختمانی به بغداد، پایتخت عراق سفرکرده بود، صبح امروز با تماس مکرر دوستان و خانواده و نیز رسانه‌ها، متوجه می‌شود که در فضای مجازی از وی به‌عنوان تک‌تیرانداز ایرانی حاضر در عراق یاد می‌کنند.آرمین در گفت‌وگو با خبرنگار  می‌گوید در تاریخ ۹ مهرماه برای انجام کار به بغداد سفرکرده بود و مشغول کار، بر روی چند ساختمان در بغداد بود که تظاهرات و اغتشاشات در عراق شدت گرفت، در بحبوحه همین شلوغی‌ها بود که برخی از نیروهای ایرانی که برای کار به عراق رفته بودند تصمیم به بازگشت می‌گیرند.

این کارگر ساختمانی در باره بازگشت خود اینگونه می‌گوید که باعجله در حال بازگشت از بغداد به گیلان بودند که تعدادی از مدارک خود ازجمله چند کارت‌بانکی و کارت ملی خود و نیز کارت فروشگاهی که از آن خرید می‌کرده را در همان ساختمان جا می‌گذارند، کارت‌هایی که در کلیپ منتشرشده مدعی می‌شوند متعلق به یک نیروی نظامی ایرانی از مشهد است و برای انجام مأموریت یعنی کشتن نیروهای معترض در اغتشاشات اخیر به عراق آمده است.وی هم‌اکنون در شهرستان رشت سکونت دارد و می‌گوید پیشه‌اش او را وادار به سفرهای متعدد می‌کند و سفر به عراق در سال گذشته و امسال نیز برای کار بوده و اگر دلیلی جز این داشت و یک نیروی نظامی بود که برای کشتن مردم معترض به عراق رفته بود تمامی مدارک و مشخصات اصلی خود را همراه خود نمی‌برد.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: تک‌تیرانداز ایرانی شایعه واقعیت
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

منه‌ای، فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاههای ارتش

هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۸ با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

آیت الله خامنه ای در ابتدای ورود به میدان با حضور بر مزار شهیدان و قرائت فاتحه، یاد و خاطره مدافعان فداکار اسلام و میهن را گرامی داشتند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای مستقر در میدان سان دیدند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.

آیت الله خامنه‌ای سپس در سخنانی، حفظ امنیت را مسئولیت مقدس و حساس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برشمردند و با اشاره به طراحی دشمنان برای سلب امنیت از برخی کشورهای منطقه، گفتند: دلسوزان عراق و لبنان بدانند اولویت اصلی آنان، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز بدانند مطالبات بحق آنها فقط در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تامین است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین بار دیگر مسئولان و مؤثران فکری و همچنین آحاد ملت را به هوشیاری در قبال تلاش برای تخریب محاسباتی آنان فراخواندند و تنها راه مقابله با آن را بصیرت دانستند و چند نکته مهم را نیز گوشزد کردند: باید به آینده و تحقق وعده های الهی امیدوار بود، نباید به دشمن اعتماد کرد، از تحرکات دشمن نباید لحظه ای غفلت کرد، به پیروزی ها غرّه نشویم، و نیروهای مسلح باید آمادگی لازم برای مقابله با فتنه را داشته باشند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: مراسم دانش آموختگی افسری

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:23 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نیروهای مسلح راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده‌اند

 

نیروهای مسلح راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده‌اندامیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز در هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور حضرت امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد، با تأکید بر آمادگی کامل جوانان مؤمن و پر انگیزه ارتش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ارتش مبتنی بر آموزه‌های قرآنی، در مقابل دشمنان مقتدرانه و در کنار مردم فداکارانه ایستاده است.

سرلشکر موسوی افزود: نسل جوان ارتش با بصیرت، احساس مسئولیت، ایثار و دست در دست برادران خود در سپاه، راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده و آماده جانفشانی در هر زمان و مکان و در هر سطحی هستند.

امیر سرتیپ دوم «ساعدی» فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های تحصیلی و تربیتی دانشگاه بیان کرد.

در این مراسم تعدادی از فرماندهان، روحانیون، استادان و دانش‌آموختگان نمونه ارتش، جوایز خود را از دست فرمانده کل قوا دریافت کردند و نمایندگان دانشجویان و دانش‌آموختگان نیز درجه و سردوشی دریافت کردند.

اعطای پرچم و قرائت خطابه توسط دانشجویان قدیم و جدید و اجرای رزمایش میدانی «طلوع خورشید قائم» از دیگر برنامه‌های مراسم امروز در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) بود.

همچنین یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند و همزمان عملیات اعتماد به‌نفس اجرا شد.

انتهای پیام/

 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: ارتش , سرلشکر موسوی , گام دوم انقلاب
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:22 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

خط تولید جت

[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نقش‌آفرینی ارتش سیاست‌های آمریکا در منطقه را پایان می‌دهد

نقش‌آفرینی ارتش سیاست‌های آمریکا در منطقه را پایان می‌دهد

ولایتمداری ارتش جزو صفات برجسته ارتش است حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش  به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) و آرزوی سلامتی برای زائران ایشان گفت: در آستانه ۲۴ مهر ماه و سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی هستیم که ۴۰ سال پیش به پیشنهاد آیت‌الله خامنه‌ای و تصویب امام خمینی به وجود آمد.

بیشتربخوانید:نقش‌آفرینی ارتش سیاست‌های آمریکا در منطقه را پایان می‌دهد

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, ارتش_مردمی_انقلابی, مقتدر, نماز جمعه تهران, ارتش
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ناوشکن جماران؛ غولِ ایرانی در آب‌های بین‌المللی

نیروی دریایی در تمام دنیا به عنوان بازوی محوری هر کشور برای حفظ منافع در آب‌های سرزمینی و فرا سرزمینی محسوب می‌شود و از این رو همواره نیرویی تجهیزات محور است که به سلاح‌های به‌روز نیاز دارد.

با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ و خروج مستشاران خارجی، تمامی تجهیزات و ادوات نیرو‌های ارتش زمین‌گیر شد، اما مدتی طول نکشید که جوانان ایرانی دست به کار شدند و در اقدامی که تعجب جهان را برانگیخت؛ توانستند سلاح‌ها را به چرخه عملیات باز گردانند که یکی از این موارد در نیروی دریایی رخ داد.

ناوشکن جماران؛ غول ایرانی در آب‌های بین‌المللی/ ترس ناو آمریکایی از ناوشکن ایرانی

جمهوری اسلامی ایران هم که از این قاعده مستثنی نبوده و با وجود فشار‌هایی که دشمن از ابتدای انقلاب تا امروز وارده کرده توانسته توانایی بالایی در حوزه دریایی بدست آورد و انواع شناور‌های سطحی و زیر سطحی، هواناوها، مین‌هایی دریایی و تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت کاملا بومی ساخته و به کار بگیرد و نیرویی که روزی بخاطر ساده‌ترین وسایل به غرب وابسته بود را به نیرویی کاملا خودکفا تبدیل کرد.

بیشتربخوانید:  غولِ ایرانی در آب‌های بین‌المللی

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, ارتش_مردمی_انقلابی, مقتدر
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:14 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

از دست‌های پشت پرده تا نقش معصی علینژاد در اعتراضات لبنان/ ناامنی‌های منطقه را چه کسانی کارگردانی می

تظاهرات لبنان  لبنان چند روزی است که دستخوش ناآرامی‌های داخلی شده است. معترضان به وضعیت اقتصادی و سیاست‌های نادرست اتخاذی از سوی دولت این کشور، به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعار، خواستار اصلاحات لازم در تصمیمات و قوانین شدند. فساد اداری و اقتصادی باعث شده قدرت و توان مالی مردم لبنان تا حد زیادی ضعیف شود و از سوی دیگر جناح‌های سیاسی پس از سهم‌خواهی به دنبال آن هستند تا بتوانند اراده و سیاست خود را بر مردم لبنان تحمیل کنند. در وضعیت فعلی آنچه موجب شده مردم این کشور به خیابان‌ها بیایند تنها بحث فساد سیستماتیک نیست بلکه سهم‌خواهی طیف‌های مختلف سیاسی در لبنان است که سبب به وجود آمدن مافیای مختلفی در عرصه صنعت، تجارت و حتی زیرساخت‌های حیاتی این کشور شده است.

دومینوی مشکلات لبنان از چه زمان به راه افتاد؟

بیشتر بخوانید:ناامنی‌های منطقه را چه کسانی کارگردانی می‌کنند؟


برچس

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, لبنان, شبکه های اجتماعی, ناامنی‌های منطقه
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:13 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تصویربرداری پهپاد مهاجر ۴ از ناو آمریکایی

پهپادی که آبروی ترامپ و ارتش آمریکا را برد/ مهاجر‌های ۳ و ۴؛ پهپاد‌هایی که خواب را از چشم دشمنان ربودند

دانش ساخت و طراحی پرنده هدایت‌پذیر از دور (پَهپاد) که به آن هواپیمای بدون سرنشین نیز می‌گویند؛ امروزه به قدری گسترش یافته‌ که به طور گسترده در زمینه‌های مخابرات، ناوبری جهانی، تحقیقات هواشناسی، جغرافیایی و جاسوسی به کار گرفته می‌شود.

در حال حاضر ۳۲ کشور در حال ساخت و گسترش ۲۵۰ مدل پهپاد‌های اکتشافی هستند.

تصویربرداری پهپاد مهاجر ۴ از ناو آمریکایی + فیلم و تصاویر

 

 

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شکست محور غربی در برابر مقاومت؛ عامل خشونت اعتراضها

عراق این روزها صحنه تطاهرات مردمی است که به مفاسد اقتصادی، اداری و مالی و نیز فقدان عدالت اجتماعی و بیکاری جوانان اعتراض دارند.

شکست محور غربی مقابل محور مقاومت عامل خشونت در اعتراضات عراق است/ منشأ تظاهرات لبنان و عراق یکی استعلی‌رغم آنکه مقامات عراقی اعم از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس پارلمان این کشور بر حق مردم در برپایی تظاهرات مسالمت‌آمیز و مطالبه حقوق خود تاکید کرده‌اند و مردم نیز به دنبال تحقق خواسته‌های خود از همین طریق هستند، اما در این بین گروه‌هایی به صورت سازمان یافته و تحت حمایت و هدایت برخی طرف‌های سیاسی در داخل و نیز کشورهای متخاصمی مانند آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی ورژیم صهیونیستی سعی در به آشوب کشاندن اعتراضات مردمی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:دخالت آمریکا، اسرائیل و عربستان در تظاهرات عراق

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, اعتراضات عراق, عراق, آمریکا, اسرائیل
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:12 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش پس از ۱۰۰ روز ماموریت در بندر عباس پهلو گرفت

 
 

ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش پس از ۱۰۰ روز پهلو گرفت  آیین استقبال از ناوگروه شصت و سوم اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی با حضور امیر دریادار دوم تاشک، فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و جمعی از خانواده ها در اسکله منطقه یکم امامت این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

امیر دریادار دوم تاشک با اشاره به اینکه ناوگروه شصت و سوم  ارتش بعد از طی ۱۵۰۰۰ مایل دریایی و گذشت ۱۰۰ روز دریانوردی توانست با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب های آزاد و بین المللی به اهتزاز درآورد و به کشور بازگردد، گفت: یکی از مولفه های افزایش توان زرم ایجاد عمق راهبردی است که این دریانوردی ها  باعث افزایش عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ شصت و چهارمین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی بندرعباس برای انجام ماموریت دریانوردی عازم دریاهای آزاد و بین المللی شد.

انتهای پیام/


 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, ارتش_مردمی_انقلابی, مقتدر
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:11 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تحریم‌ها سرعت رشد ما را بیشتر می‌کنند

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، گفت: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

او افزود: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگتر خواهیم بود؛ چراکه راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.


برچسب‌ها: ا

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: خبار روز, ارتش_مردمی_انقلابی, مقتدر_نیروی هوایی, ارتش جمهوری اسلامی ایران, امیرنصیرزاده
[ پنج شنبه 9 آبان 1398 ] [ 11:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]