کاریکاتور/ تروریسم خود ساخته



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کاریکاتور , تروریسم خود ساخته ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:44 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کاریکاتور/ ناپلئون اروپا پیش به سوی جنگ!!!

 

کاریکاتور/ ناپلئون اروپا پیش به سوی جنگ!!!



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کاریکاتور , ناپلئون اروپا پیش به سوی جنگ , رقص دانش ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

انهدام مواضع داعش با « قوی سفید » روسیه

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بمب افکن های راهبردی دور پرواز توپولف -160 مشهور به « قوی سفید » با برد 7 هزار کیلومتر ، روز گذشته شدیدترین بمباران ها را علیه مواضع تروریست ها به ویژه در سوریه انجام دادند.

انهدام مواضع داعش با « قوی سفید » روسیه

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: انهدام مواضع داعش , قوی سفید روسیه , داعش , روسیه ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:41 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

«پهپاد یسیر» عملیاتی شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جریان رزمایش محمد رسول الله ۳ گفت: پهپاد مهاجر ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری و «پهپاد یسیر» ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ پهپاد مهاجر که در دو نوع ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند. 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: پهپاد یسیر که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهپادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ عملیاتی شد.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پهپاد یسیر , عملیاتی شدن چهباد بشیر , نزاجا , نظامی , ایران رزمایش محمد رسول ا , , , ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

انهدام تیم تروریستی داعش در کرمانشاه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کلانتری مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازداشت اعضای چند تیم از گروه تروریستی داعش توسط سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.
وی اظهار داشت: دستگیر شده ها از نظر نظامی کاملا آماده بوده و اسلحه، حمایل نظامی به همراه داشتند.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: با همت نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کرمانشاه بر قرار است و هیچ نگرانی از جهت حفظ امنیت در این استان وجود ندارد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: گروه تروریستی داعش , دستگیری , سپاه کرمانشاه , وزارت اطلاعات , داعش , امنیتی ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:37 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

 به گزارش مشرق، برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین(علیه السلام) پرچمی وجود ندارد در حالی که تمامی گنبدهای ائمه اطهار(علیهم السلام) پرچم دارند؟ 

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

پرچم نمادی به نشانه خون‌خواهی و طلب تقاص است و تقاص خون امام علی(علیه السلام) توسط فرزندش امام حسن(علیه السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد؛ در حالی که سایر امامان معصوم(علیهم السلام) در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص قاتلان هستند. 
گنبد حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نورانی اش به دست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: گنبد امام علی (ع) , پرچم , مذهبی ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آمار فروش خودرو جنگ روانی است

 

به گزارش میزان، انصراف مشتریان از وام ۲۵ میلیونی خودرو جدیدترین خبر داغ شده در فضای مجازی است که هنوز مسئولان خودروساز نسبت به آن اظهار نظر نکرده اند، ضمن اینکه کاوه خاکسار کارشناس صنعت خودرو اخیرا در گفت‌وگو با صدا وسیما فروش ۱۱۰ هزار خودرو را غیرواقعی و جنگ روانی خودروسازان عنوان کرد.

البته کاوه خاکسار نیز طی گفت وگویی اظهار کرد: عده ای در سایت ها اعلام می کنند که کمپین شکست خورده است بنده اعلام می کنم که کمپین شکست نخورده است و آمارهای که در مورد تعداد فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی اعلام کرده اند برای این است که نشان دهند کمپین شکست خورده است.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: فروش خودرو , وام 25 میلیونی , جنگ روانی , اجتماعی ,
[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فرمانده کل ارتش:مسئولان غربی با تولید تروریسم مار در آستین خود پرورش ‌دادند‌

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=145419ac-7e07-418f-aeb9-7467288049a0

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مملکت اسلامی تعارفی با کسی ندارند و به هر کسی که به این مملکت نظر چپ داشته باشد پاسخ کوبنده خواهند داد. وی تصریح کرد: دشمن نیز با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودی ما را داشت تاکنون اقدام کرده بود. فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینکه دشمن تاکنون نتوانسته در مقابل ایران، دست از پا خطا کند، نشان دهنده این است که به خوبی توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است. صالحی در ادامه عنوان کرد: امروز تروریسم در منطقه به عناوین مختلفی چون القاعده، طالبان، دزدان دریایی سومالی و داعش ظهور کرده و باید در این زمینه آگاه بود. وی در پایان، به اوضاع منطقه و حوادث تروریستی فرانسه اشاره کرد و گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین ‌خود پرورش دادند و حالا گریبان خودشان را گرفته است.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 29 آبان 1394 ] [ 19:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

زیبا دوستی پیامبر گرامی اسلام(صلوات الله علیه واله)

هشت بهشت 351 - این یک حقیقت است

پیامبر اسلام( صلوات الله علیه و آله)، با این همه زیبایی، در پی زیباتر کردن و آراستن خود نیز بود و این را وظیفه همه انسان ها می شمرد. او خدا را زیبا می دید و دوستدار زیبایی معرّفی اش می کرد و می فرمود: «خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد و دوست دارد که اثر نعمت های فراوان خود را بر بنده اش ببیند و از درویشی و گدانمایی، متنفّر است.

چون از امام صادق(علیه السلام) معنای این سخن را جویا شدند، فرمود: «منظور، تمیزکردن لباس و خوشبوکردن خود و گچکاری و زیباسازی خانه و پاکسازی حیاط است. حتی اگر بتوانید پیش از در رسیدن شب، چراغی در خانه بیفروزید، ناداری را می راند و روزی را می افزاید».

پیامبر(صلوات الله علیه و آله) همیشه به یاران خود سفارش می نمود که به خود برسید، پوشش و لباس خود را نیکو کنید و خانه های خود را به سامان کنید و در اصلاح موی سر و صورت، حتی به موهای درون بینی نیز بپردازید که این کارها بر زیبایی شما می افزاید.

حضرت، دوست داشت هم خود زیبا باشد و هم اصحابش، چونان خال زیبایی در میان مردم، جلوه بنمایند و هرگاه که کسی را آشفته موی و پریشان و کثیف و نازیبا می دید، با لحنی عتاب آلود می فرمود: « بهره بردن از نعمت ها و نمایاندن آنها جز این است؟» و یا با استفهامی از سر انکار می فرمود:" ایا این مرد، مقداری آب برای موهایش نیافته است؟».

پیامبر ما صدای زیبایی نیز داشت. جوهره صدای حضرتش بلند و آهنگ سخنش چنان زیبا بود که به گفته امام کاظم(علیه السلام)، به هنگام قرائت قرآن و خواندن نماز، از ابراز همه آن خودداری می ورزید و فقط آن اندازه بر می نمود که مردم را از حالت عادی بیرون نبرد و مدهوش نگرداند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 آبان 1394 ] [ 21:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

فرصت پرواز

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 28 آبان 1394 ] [ 21:35 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آرامش دل

بر من بتاب

«با ذکر خدا دل ها آرام می شود.»

چه زیبا است ذکر و یا او که آرام بخش هر دل نا آرام است.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 21:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است

 

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که

در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا

"امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد.
"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 21:7 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سه نکته از ده ها نکته مهم درخصوص حوادث پاریس


✅ مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند.

✅تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد.

✅فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 21:4 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

لذت زندگی

لذت زندگی

«لذت زندگی در سایه نعمت های خدا»

وقتی نعمت خدا نازل شد.

شکر لازم می شود.

وقتی شکر بجا آورده شد.

باز بر نعمت افزوده می شود.

«کسی که شاکر باشد لایق نعمت است. این سنت خداست.»

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: نعمت لایق شکر
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حدیث روز/ سخن پیامبر(ص) درباره تاثیر کم بودن بدهی در طول عمر

 كتاب من لا يحضره الفقيه؛ پيامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله فرمود: هر كه جاودانگى را مى‌‏خواهد - والبته جاودانگى‏‌اى [براى غير خدا] نيست - بايد كه چاشت را زودتر بخورد، كفش خوب ( و مناسب) بپوشد، رَداى سَبُك برگيرد، و كمتر با زنان بياميزد.
پرسيدند: اى پيامبر خدا! رداى سَبُك چيست؟
فرمود: «كم بودن بدهى» .
متن حدیث: 
كتاب من لا يحضره الفقيه عن رسول اللّه‏ صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم:
مَن أرادَ البَقاءَ - ولا بَقاءَ - فَلُيباكِرِ الغَداءَ، وَليُجَوِّدِ الحِذاءَ، وَليُخَفِّفِ الرِّداءَ، وَ ليُقِلَّ مُجامَعَةَ النِّساءِ.
قيلَ: يا رَسولَ اللّه‏ِ، و ما خِفَّةُ الرِّداءِ؟
قالَ: قِلَّةُ الدَّينِ.

«من لا يحضره الفقيه، جلد 3، صفحه 555- دانش نامه احاديث پزشكي،ج1،ص100»

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:32 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دروازه آشیانه‌های اژدهای شرق روی فرماندهان ارتش ایران گشوده شد +عکس

 

 هفته گذشته تحول مهمی در مراودات نظامی میان ارتش کشورمان با کشورهای دیگر رخ داد و امیر خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفری به کشور چین، ضمن دیدار با فرماندهان نظامی این کشور از صنایع هواپیماسازی چین و همچنین یکی از یگان های نیروی هوایی ارتش این کشور بازدید کرد.

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شلیک پهپادهای سپاه از سه هزار کیلومتری

دفن سیاست‌های دشمنان در سوریه/ رصد ماهواره‌های دشمن توسط رادارهای سپاه/ شلیک پهپادهای سپاه از سه هزار کیلومتری

سردار حسین سلامی گفت: خورشید قدرت‌های بزرگ به مغرب خود نزدیک است و خورشید اسلام در آسمان خواهد درخشید و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند جلوی این روند را بگیرد.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:25 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اخبار لحظه به لحظه و آخرین تصاویر از حادثه پاریس

انفجار‌، تیراندازی و گروگان‌گیری‌های مرگبار در پاریس با ۱۵۳ کشته و ۲۰۰ زخمی/ اسد: فرانسه چیزی را تجربه کرد که ما ۵ سال است با آن زندگی می‌کنیم/ داعش یک نوار ویدئویی تهدیدآمیز منتشر کرد+تصاویر، فیلم و واکنش‌ها چندین حمله و انفجار در پاریس به کشته شدن بیش از ۱۵۰ تن و گروگان گرفته شدن ۱۰۰ نفر منجر شد. در پی این حوادث،‌ هزار و ۵۰۰ نفر از نظامیان فرانسه به پایتخت اعزام شدند. رسانه‌های فرانسه، بامداد شنبه از وقوع دو انفجار در نزدیکی «ورزشگاه استاد دو فرانس» خبر داده‌اند.  گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ده‌ها نفر در حملاتی است که به طور همزمان در چندین نقطه از پاریس به وقوع پیوسته‌اند. حوادث اخیر پاریس بازتاب گسترده ای در سطح جهان داشت.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: فرانسه تروریست
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/

به گزارش مشرق، علی شمخانی درباره روابط ایران و عربستان و افق موجود برای حل مشکلات بین دو کشور گفت: اگر سعودی ها بخواهند، مشکلات میان دو کشور حل خواهد شد؛ آنها باید دست از شرارت علیه ایران بردارند. شمخانی با بیان اینکه عربستان در محیط داخل ایران دست به اقدامات ناخوشایندی می زنند، اظهار داشت: تیمی که اخیرا در دزفول علیه یک هیئت مذهبی تیراندازی و دو نفر را شهید کرد، از سرویس امنیتی سعودی حقوق می گرفت. 

 

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/ کمتر از 50 نیروی ایرانی در سوریه شهید شده اند / تحویل اس 300 در حال طی کردن مراحل فنی است
 
وی تأکید کرد: در منطقه امروز ریال سعودی نقش تعیین کننده ای در سوریه دارد؛ این کشور مردم بی دفاع یمن را بمباران می کند. 
شمخانی اظهار داشت: عربستان در هر محفلی به دنبال بسیج بی دلیل اعراب علیه ایران است، در حالی که نیازی به این کار نیست؛ ما رابطه تاریخی خوبی باعرب ها داریم، باید شکاف در جهان اسلام را کم کرد؛ به نظر می آید که دوستان سعودی باید به کارنامه عملشان بهتر بنگرند و در صورت تغییر این رویه اگر اراده کنند به طور قطع موضوع از طرف ایران قابل حل است.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:20 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رونمایی از اهداف شبکه «نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی

براساس گزارش‌های منتشر شده، «نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی دستگیر‌شده در ایران، ماموریتی ویژه در حوزه فناوری اطلاعات ایران داشته و به همین جهت نیز با وزارت ارتباطات مرتبط بوده است. اما سوال اینجاست که این ماموریت چه بوده است؟و رابطین ایرانی زاکا چه کسانی هستند؟

از دست‌درازی دولت به حساب‌های شخصی مردم تا کلید بازگشایی آمریکا در دستِ ... ؟؟!

 فعالیت ذکا در لبنان از سال 2006 تاکنون شامل ارتباط‌گیری با جوامع محلی به منظور ایجاد شبکه‌ای اجتماعی با خواسته‌های جالب توجه در حوزه «حاکمیت اینترنت» است. ذکا 2 سازمان به اصطلاح مردم‌نهاد لبنانی به نام «اجمع» و «حقنا» در این کشور بنا نهاده که همان‌طور که پیش از این در رسانه‌ها فاش شد، بودجه آنها توسط وزارت خارجه آمریکا، ولید بن طلال سعودی و برخی مدیران غول‌های حوزه فناوری اطلاعات همچون گوگل و مایکروسافت و اینتل و... تامین می‌شود...

دقیقا همین‌جا بود که «ن ـ ج» پس از امضای اسناد اجلاس WSIS در تونس و ژنو به عنوان مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه  اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی و عضو کمیته ملی فناوری اطلاعات یونسکو، مسیر را برای اجرای ماموریت آمریکایی «نزار ذکا» در ایران هموار کرد.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: آمریکا رونماییشبکه لبنان
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:18 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اسلحه‌ای که ممنوع التصویر شد +عکس

ریاست جمهوری روسیه، پخش تصویر مربوط به سامانه اسلحه سرّی و جدید روسیه، ویژۀ نصب بر روی زیردریایی‌ها را متوقف کرد دیمیتری بیسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: تصاویر پخش شده، مربوط به گزارشهای اختصاصی از نشست پوتین، رئیس جمهور روسیه با فرماندهان نظامی روس درباره توسعه قدرت تسلیحاتی روسیه در روز سه شنبه دهم نوامبر است.وی افزود: دوربینها اطلاعات محرمانه خاصی را ضبط کردند که البته این اطلاعات بلافاصله حذف شدند. امیدواریم چنین اتفاقی دیگر تکرار نشود و به طور قطع برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی، تدابیر پیشگیرانه ای خواهیم اندیشید.این در حالی است که برخی گزارشهای تلویزیونی روز سه شنبه صحنه هایی را از سامانه دریایی چند منظوره "استاتوس-6" پخش کردند. این سامانه توسط دفتر طراحی "رابین" بهسازی شده و ارتقا داده شده است.رسانه های غربی در این باره نوشتند: پس از پخش تصویری که کارگردان تلویزیون روسیه فراموش کرده بود آن را "تار" کند، کرملین از پخش مجدد تصویر این سند محرمانه جلوگیری کرد.تصویر پخش شده، کاغذی است که در دست یکی از فرماندهان ارتش روسیه قرار دارد و طرح گرافیکی یک موشک و سامانه های مرتبط، بر روی آن نقش بسته است.در توصیف این نوع سلاح آمده است که این سامانه عبارت است از یک "سیستم دریایی خودحرکتی" که یک "واحد رزمی" را حمل می کند و ده هزار کیلومتر برد دارد و می تواند تا عمق هزار متری زیر آب نفوذ کند.مأموریت این سامانه، حمله به تأسیسات اقتصادی مهم دشمن در مناطق ساحلی و وارد آوردن خسارات غیرقابل جبران از طریق ایجاد آلودگی هسته ای گسترده است به نحوی که منطقه ای که مورد هدف قرار گرفته است تا مدتهای طولانی برای هیچ نوع فعالیت نظامی، اقتصادی یا هر نوع فعالیت دیگر مناسب نیست.این سامانه طوری طراحی شده است که بر زیر دریایی های هسته ای کلاس پروژه 09852 بیلگورود و کلاس پروژه 09851 خاباروفسک، سوار می شود.شایان ذکر است که ولادیمیر پوتین در نشست روز سه شنبه خود اعلام کرد که روسیه توانسته است سلاحهای ضربتی قدرتمند خود را که قادر به شکستن هر نوع دفاع موشکی در کل جهان هستند، ارتقا دهد. وی افزود: این سلاح به تدریج در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.پوتین در ادامه با تاکید بر این که هدف اصلی امریکا از استقرار سپر موشکی در سراسر جهان "مهار توان هسته ای روسیه" است، گفت: مسکو گامهای ضروری را برای تقویت نیروهای استراتژیک خود برداشته است.گفتنی است نشست روز سه شنبه پوتین که به طور سالانه برگزار می شود به منظور بررسی روند ارتقای نیروهای مسلح روسیه در مقر وی در "بوچاروف روچی" در شهر سوچی واقع در جنوب این کشور برگزار شد.در نشست دیگری که دیروز چهارشنبه برگزار شد، پوتین خاطرنشان کرد که مسکو علاقه به رقابت تسلیحاتی ندارد، اما باید عقب ماندگی های خود را در زمینه صنایع نظامی جبران کند.
اسلحه‌ای که پخش تصویرش ممنوع شد +عکس

 

تصویری که پخش دوبارۀ آن ممنوع شد
منبع: العالم

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اسلحه سری ممنوع
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:17 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است 100 هزار موشک و راکت برای شلیک

100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است.

کد هدایت به بالا


[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 20:15 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

چه چیزی بهتر از دانایی

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 16:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

در این بازار شام فرهنگی

کتاب الکترونیکی 11 انگلیسی - هشت راه زندگی عاشقانه داشتن

چه كسي ميگويد گراني شده است دوره ي ارزانيست...دل ربودن ارزان...دل شكستن ارزان...دوستي ها ارزان...دشمني ها ارزان...آبرو قيمت يك تكه نان...و دروغ از همه چيز ارزانتر است...قيمت عشق چقدر ارزان شده است،كمتراز اب روان وچه تخفيف بزرگي خورده است قيمت هر انسان...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 16:11 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عجب آخوری

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 14:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نظر مقام معظم رهبری در خصوص عمره مفرده

اگر از من سؤال کنند کسی ثروتی تولید کند برای اینکه بیست نفر یا صد نفر انسان را که زندگیشان سرشار از محرومیت است، به نوا برساند، یا مثلاً فرض بفرمایید که پنجاه نفر را که در فلان شهر زندگی میکنند و در آرزوی یک بار زیارت قبر مطهر علی‌بن‌موسی الرضا در حسرتند و نتوانستند بروند، اینها را با ثروتش به زیارت ببرد، این بهتر است یا با همین پولی که میخواهد با آن تولید ثروت کند، ده سال پشت سر هم عمره برود، بنده به طور قطع و یقین و بدون هیچ تردید خواهم گفت اولی مقدم است.
حالا هر سال عمره نرود.....

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 14:41 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دیوانه تر از بهلول !

آورده اند که خلیفه هارون الرشید در یکی از اعیاد رسمی با زبیده زن خود نشسته و مشغول بازی شطرنج بودند . بهلول بر آنها وارد شد او هم نشست و به تماشای آنها مشغول شد . در آن حال صیادی زمین ادب را بوسه داد و ماهی بسیار فربه قشنگی را جهت خلیفه آورده بود . هارون در آن روز سر خوش بود امر نمود تا چهار هزار درهم به صیاد انعام بدهند . زبیده به عمل هارون اعتراض نمود و گفت : این مبلغ برای صیادی زیاد است به جهت اینکه تو باید هر روز به افراد لشگری وکشوری انعام بدهی و چنانکه تو به آنها از این مبلغ کمتر بدهی خواهند گفت که ما به قدر صیادی هم نبودیم و اگر زیاد بدهی خزینه تو به اندک مدتی تهی خواهد شد .

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: بهلول هاروندیوانه

ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 14:30 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جواب حواء...

جوانی با قصد مزاحمت به یک دختر پیام داد:

ممکن هست خود را معرفی کنید؟

دختر گفت: بله چرا ممکن نیست من حواء هستم که با تو از یک خاک آفریده شدم

تا اذیتم نکنی و فراموش نکنی قطعه ای از وجودتم !

من هدیه اللهی هستم که به تو ارزانی شد تا بعد از خروج از بهشت تنها و افسرده

نباشی.

وقتی دنبال همدم بودی مونس تنهایی تو شدم، من مادر، خواهر، همسر و دوشیزه

شدم تا پاسدار کیان خانواده ات باشم !

من سوره نساء، مجادله، نور، طلاق، مریم، هستم!

من همانم که وقتی مادر شدم بهشت در زیر پایم قرار میگیرد.

من همانی هستم که نصف میراث ات را برایم تعیین کرده اند نه بابت کسرشأنم

بلکه، برای اینکه مسولیت تمام هزینه و امور مالی ام را تو عهده دار هستی!

من همانی هستم که پیامبر(صل الله علیه و آله) فرمود: شما را سفارش میکنم به

زنان نیکی کنید؛

حال جناب محترم شما که هستید؟

جوان پاسخ داد:من توبه کننده بسوی الله هستم،

آفرین به مادری که تورا تربیت نموده است...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 14:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

اقتدار ایران در خلیج عدن و دریای سرخ

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی این نیرو که در مرکز اموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد گفت: نیروی دریایی ارتش تاکنون ضمن مقابله با دزدان دریایی و برقراری امنیت در خلیج عدن ، باب المندب و دریای سرخ دو هزار و 600 فروند نفت کش و کشتی ایرانی را با امنیت کامل از منطقه خطر عبور داده است . وی همچنین به ادامه ساخت ناوهای موشک انداز و ناو شکن ها در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: در ماههای اینده شاهد الحاق سلاحها و زیردریایی های جدید به نیروی دریایی خواهیم بود.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:57 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نیروی هوایی عامل واکنش سریع در پدافند غیر عامل

:نیروی هوایی عامل واکنش سریع در کلیه مباحث پدافندی است

به گزارش خبرنگار اخبار داغ   گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش پدافند غیرعامل به ارتباط خوب ارتش و سپاه در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: تعامل سپاه و ارتش در این زمینه از ابتدای جنگ تاکنون به نحو مطلوب ادامه داشته است.
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیروی هوایی مؤثرترین عاملِ واکنش سریع در کلیه مباحث پدافند عامل و غیرعامل محسوب می‌شود.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:56 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

به زودی در روسیه جوی خون به راه می‌اندازیم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پایگاه اینترنتی «سایت» ،که فعالیت افراط گراها را در اینترنت پیگیری می کند، روز پنج شنبه اعلام کرد: گروه داعش با پخش تصاویری ویدئویی تهدید کرد «در آینده بسیار نزدیک» حملاتی در خاک روسیه انجام خواهد داد. 
 این پایگاه اینترنتی افزود" مرکز رسانه ای «الحیات،» وابسته به گروه داعش، ویدئویی را به زبان روسی پخش کرد که در آن شعار داده می شود: «به زودی... در آینده ای بسیار نزدیک... جوی خون به راه خواهد افتاد.»

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:55 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید سه ساعته حجت الاسلام آل هاشم ضمن بازدید غرفه های نشریات و خبرگزاری های کشور در گفتگو با چند نشریه و خبرگزاری به تبیین شرایط منطقه و فعالیت های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در ارتش پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به سبب انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتقای توان رزمی و معنوی کارکنانش از سالم ترین نهادهای کشور بوده و در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کیان کشور کاملا آماده و پا در رکاب می باشد. نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین به اهمیت رسانه در فضای امروز جامعه اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای رسانه ای کشور اعم از رادیو، تلویزیون، مطبوعات و فضای مجازی در جهت امیدوار کردن جوانان به آینده کشور و نیز تبیین دشمنی آمریکا با ایران اسلامی علی رغم چهره صلح طلبی که از خود نشان می دهد و نیز بیان اهمیت تلاش دشمن در نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کشور بسیار با اهمیت است. وی همچنین رسانه های کشور را به شناخت دوست واقعی از دشمن دعوت کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند امروز ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که گذر از آن نیاز به وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولان دارد که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی دارند. حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در این بازدید به سؤالات گوناگون خبرنگاران در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن، نقش بازدارندگی ارتش، تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ... پاسخ داد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:54 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مجموعه قالب های مهدوی

مجموعه قالب های رایگانی در زمینه ی مهدویت برای استفاده ی سریع  شما دوستان وبلاگنویس 

 

دریافت قال از عاشورا

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: قالب نمونه صالحون

ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دانلود کتاب

 
مظلوم ترین امام

کتاب مظلوم ترین امام معصوم(امام زمان(عج)) را با فرمت های مختلف آماده ی دریافت کرده ایم که ان شاء الله مورد رضایت حق تعالی و امام زمان و شما کاربران قرار بگیرد.

مشخصات کتاب:
شماره کتابشناسی ملی : ایران 82-53394
سرشناسه : موسوی گرمارودی مصطفی عنوان و نام پدیدآور : مظلوم ترین امام معصوم موسوی گرمارودی مصطفی منشا مقاله : ، جمهوری اسلامی (28 اسفند 1382): ص 8.
توصیفگر : مهدویت توصیفگر : ظهور منجی توصیفگر : انتظار منجی 
عناوین اصلی کتاب شامل:
مظلوم ترین امام معصوم (ع)؛ پاورقی

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: کتاب امام مظلوم

ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آيا ما خود را براي ظهور آماده كرده ايم؟

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد!

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:29 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تصاویر شگفت انگیز از زایمان عقرب

در این گزارش تصاویری را برای شما کاربران گرامی جمع آوری کردیم که این روزها در صفحات مجازی دست به دست می چرخند و نشان از قدرت بیکران و شگفت انگیز خداوند در خلقت موجودات  دارد. 

 

عقرب قبل از رایمان

 

 زایمان عقرب خلاقیتی ازخلقت خداوند

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:25 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سامانه S300" تا پایان سال جاری میلادی تحویل می‌شود

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.
سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.
وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:21 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

مجری ممنوع‌التصویر شده‌ متفاوت +تصاویر

 
جریمه به خاطر رفتارهای خارج از قاب تلویزیون

مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است.رسانه ملی هرچه تلاش می‌کند تا نیروهای دست‌پرورده خودش را به اوج برساند و آن بالاها جایی نزدیکی‌های قله نگه دارد، نمی‌تواند. نه اینکه مدیران جام‌جم نخواهند به نیروهای توانای خود در بخش رادیو و تلویزیون ببالند و پُزشان را به ماهواره‌ها و رسانه‌های خارجی بدهند، نه، موضوع چیز دیگری است.ایراد ماجرا به محدودیت‌ها، خط قرمزها، اطلاعات غلط و کلی مساله پیش‌پا افتاده دیگر برمی‌گردد که دست‌به‌دست هم داده تا پروسه نخبه‌پروری در تلویزیون جایی نزدیک به خط پایان به‌کلی تعطیل شود.کافی است روی بحث مجریان توانمند و شاخص سیما که طی سال‌های اخیر در اوج به شکل عجیبی کنار رفته‌اند یا به عبارت درست‌تر کنار گذاشته‌اند دقیق شوید تا ببینید چه اتفاقات توجیه نشدنی و ساده‌ای دست‌به‌دست هم داده تا اجراکننده‌هایی که هرکدام در کارشان موفق بودند و حتی می‌توانستند تضمین‌کننده موفقیت برخی برنامه‌های تلویزیونی باشند به‌تدریج از یاد مخاطبان تلویزیون بروندتلویزیون ملی ایران از این‌ دست مجری‌ها کم نداشته؛ چهره‌هایی که به‌واسطه حضور در برنامه‌های همین شبکه‌های داخلی خودمان آن‌قدر دیده و پسندیده شدند که زودتر از حد تصور پله‌های ترقی را یکی‌یکی بالا رفتند و در جام جم برای خودشان اعتباری خریدند.بیشتر این چهره‌ها اما چند سال بعد از به اوج رسیدن یا در بدو شهرت بنا به دلایل مختلف و بعضاً به شکلی باورنکردنی از روی سن پائین آمدند تا نیروهای جوان جای آن‌ها را بگیرند و چهره‌های تازه پیش چشم مخاطبان تلویزیون مشغول سخنوری و دلربایی به شیوه جدید خودشان شوند.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 21 آبان 1394 ] [ 13:27 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دشمن را از کرده خود پشیمان می کنیم

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نزاجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات اخیر اشتون کارتر مبنی بر اقدام نظامی علیه تجهیزات هسته‌ای ایران با بمب‌های سنگرشکن عنوان داشت: ما تهدیدات را رصد و ظرفیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 21 آبان 1394 ] [ 13:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

برخی کار فرهنگی در دانشگاه‌ها را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند

جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 
برخی کار فرهنگی در دانشگاه‌ها را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند، کار فرهنگی یعنی تربیت افراد مؤمن، متخلّق، انقلابی، معتقد به آرمانها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی، با اعتماد بنفس، با انگیزه و سرشار از امید، با فهم درست از موقعیت کشور، معتقد به استقلال، مؤمن به مبانی انقلاب و نظام.
  رهبر انقلاب با بیان اینکه جوان باید دارای بصیرت باشد تا به هر شبهه کوچک نلغزد، خاطر نشان کرند: خیلی‌ها که آدمهای بدی نبودند در فتنه 88 بخاطر کمبود بصیرت لغزیدند، شما که معتقد به نظام هستی و حاضر شدی جانت را برای حفظ نظام بدهی وقتی عده‌ای شعار دادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است چه باید بکنی، این بدلیل نبودن بصیرت و ملتفت نشدن وظیفه در لحظه لازم است.

کد هدایت به بالا


[ پنج شنبه 21 آبان 1394 ] [ 13:24 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]