وزیر دفاع انتصاب‌ فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت

وزیر دفاع انتصاب‌ فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت

  ؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام‌هایی جداگانه انتصاب‌ امیر محمدحسین دادرس به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: اکنون که با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام ظلّه العالی) این توفیق بزرگ بنا به شایستگی و حسن اعتماد معظّم له نصیبتان شده، اینجانب بر حسب وظیفه و به نیابت از آحاد کارکنان متعهد و متخصص وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، این انتصاب‌های شایسته را به فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان منتصب تبریک و تهنیت عرض نموده، آمادگی کامل وزارت دفاع را جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای ارتقاء اقتدار روزافزون توان دفاعی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی اعلام داشته و امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منان و تحت شمول ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، در تحقق فرامین مبارک و حکیمانه معظم له و رشد و تعالی آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفّق و مؤیّد باشید.

کد هدایت به بالا


[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:10 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

استیضاح رحمانی‌فضلی در مجلس کلید خورد+ محورهای استیضاح

استیضاح رحمانی‌فضلی در مجلس کلید خورد+ محورهای استیضاح

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر  از تدوین و امضای طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از سوی جمعی از نمایندگان در خانه ملت خبر داد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری امضا از نمایندگان ادامه دارد و به همین دلیل طرح استیضاح هنوز تقدیم هیئت رئیسه نشده است.

نماینده مردم کاشمر با اشاره به محورهای استیضاح وزیر کشور گفت: بی‌توجهی به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تحزب و قانون جامع انتخابات، افت شدید شاخص‌های اقتصادی و خصوصا اجتماعی کشور به دلیل انتخاب غلط و عدم نظارت بر استانداران، رشد شدید بیکاری به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت آنان توسط مدیران وزارت کشور در استان‌ها و شهرستان‌ها، عدم برنامه‌ریزی وزارت کشور برای جلوگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش بیش از اندازه آسیب‌های اجتماعی از جمله پدیده شوم طلاق و اعتیاد، قطع رابطه استانداران و فرمانداران با مردم و بسته بودن درب اتاق آنان و عدم پاسخگویی به مراجعان از جمله محورهای استیضاح رحمانی‌فضلی است.



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, مجلس شورای اسلامی, استیضاح, وزیر کشور, رحمانی فضلی
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تقویت برنامه موشکی ایران ربطی به ترامپ ندارد

تقویت برنامه موشکی ایران ربطی به ترامپ ندارد

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران   با اشاره به برنامه موشکی ایران اظهار کرد: این برنامه به ترامپ و آمریکا هیچ ربطی ندارد.

وی تصریح کرد: توان دفاعی و موشکی ایران بحثی کاملا داخلی است و به خودمان مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد ترامپ چند سالی از تاریخ جهان عقب است و فکر می‌کند هنوز در دوران قلدربازی به سر می‌برد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که لازم باشد قدرت دفاعی خود را بدون در نظر گرفتن نظرات دشمنان تقویت خواهد کرد.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, ارتش, امیر موسوی, برنامه موشکی, برجام
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رصد تمام پروازهای فرا‌منطقه‌ای در آسمان عراق در ایام اربعین

 

رصد تمام پروازهای فرا‌منطقه‌ای در آسمان عراق در ایام اربعین

  امیر جعفری فرمانده پدافند هوایی تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن اعلام برقراری پوشش کامل پدافندی در ایام اربعین برای زائران، گفت: رصد و مراقبت ویژه تمام پروازهای فرامنطقه‌ای در حال فعالیت در آسمان کشور عراق اعم از با سرنشین و بدون سرنشین در ایام اربعین به صورت ویژه صورت می‌پذیرد.

امیر جعفری افزود: با توجه به عبور روزانه بیش از 1400 پرواز مسافربری از فضای کشور ایران،‌ در ایام اربعین حسینی روزانه 55 فروند هواپیمای مسافربری از فرودگاه های نجف و کربلا انتقال زائران حسینی را انجام می دهند که تمام پروازها تحت مراقبت و رصد کامل سامانه‌های راداری ثابت و تاکتیکی انجام می‌شود.

وی به پایش مستمر فضای مسیر تردد زائران حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: سایت‌های راداری و موشکی و سامانه‌های شنود الکترونیکی ثابت و تاکتیکی استقراری در مرز جمهوری اسلامی ایران جهت مراقبت از فضای داخل و خارج مرز و انجام هرگونه اقدام تاکتیکی در صورت لزوم مستقر هستند.

فرمانده پدافند هوایی تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: رصد و مراقبت کامل پرواز بالگردها با ماموریت انتظامی، اورژانس هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین خودی در مرز جمهوری اسلامی با عراق جهت گشت هوایی و شناسایی منطقه صورت می پذیرد.

وی همچنین از آمادگی بهره‌گیری از باندهای پروازی فرودگاه‌های مرزی جهت کمک به هواپیماهای در حال اضطرار حامل زائران اربعین حسینی در صورت لزوم خبر داد.


 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, اربعین حسینی, عراق, پدافند هوایی
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:6 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

امکان شناسایی ردپای انسان در کویر با ماهواره جدید ایرانی +عکس

 
 

سار

این رادارها در اموری چون بررسی زلزله و طوفان، رصد تغییرات زمین، تغییرات محیطی، بررسی ترافیک شهری و دریایی و البته امور امنیتی و شناسایی هوایی در تمام شرایط جوی و ساعات شب و روز کاربرد دارند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز, دستاورد دفاعی گزارش نظامی مشرق ماهواره با رادار سا

ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ 20:5 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]