پروژه نفوذ آمریکایی ها دارای سه جزء است

پروژه نفوذ آمریکایی ها دارای سه جزء است: بعد آشکارا با زمانبندی  کوتاه مدت، بعد نیمه پنهان با زمانبندی میان مدت،  بعد سری با زمانبدی بلند مدت.

 آمریکایی ها در بعد آشکارا با زمانبندی  کوتاه مدت به صورت واضح خواهان تغییر معادلات قدرت در داخل ایران با حمایت  از عناصر تجدید نظر طلب داخلی برای اهرم کردن نتیجه برجام برای انتخابات ها هستند.

 حمایت از سکولارها و شبه سکولارهای داخلی، ایجاد دو دستگی و چند دستگی میان مذهبی ها درسطح سیاسی،  اختلاف اصول گراها که مهمترین برنامه دشمن است،

 آمریکایی ها در طراحی میان مدت و نیمه پنهان خود قصد بر هم زدم معماری سیاست خارجی ایران در منطقه را دارند.

 عضو کردن جهت پیکان سیاست خارجی ایران و در کل تغییر هویت خارجی ایران برنامه و هدف پروژه میان مدت است.

  فراموشی مبارزه با اسرائیل که بعد اصلی این بخش است و همچنین بزرگ کردن دشمنی با عربستان به جای اسرائیل، دشمنی با فرانسه به جای آمریکا و در نتیجه تغییر آرایشی دشمن در ایران جز اهداف اصلی راهبرد نفوذ در لایه نیمه پنهان است.

  در ادامه همین سیاست نامرد خواندن روسیه و چین و همچنین نان خور جلوه دادن یمن و لبنان نیز از برنامه های میان مدت آمریکایی ها است.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پروژه نفوذ
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:53 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آیا پروژه نفوذ آمریکا در کشورمان جدی است؟!!

 

به نام خدا و برای خدا

برای دریافت پاسخ سئوال فوق لازم است سخنان وزیر خارجه آمریکا در 3 مرداد 94 و سخنان آقای ظریف در نیویورک را که با هاله اسفندیاری داشته را بعنوان کدواژه ای نفوذ که از سوی دشمن انقلاب اسلامی و وزیر خارجه کشورمان بیان گردیده مورد توجه قرار دهیم، امکان رد یابی پروژه نفوذ وجود دارد. برای کشف چگونگی نفوذ به این بخش از سخنان جان کری که برای اقناع رأی مثبت نمایندگان کنگره آمریکا به برجام مطرح نموده توجه نمائید جان کری می گوید: «اگر ما به این توافق پشت کنیم، یک پیام به افراط‌گرایان در ایران می‌فرستیم و آنان احساس خوبی خواهند کرد و کسی نمی‌داند که در انتخابات بعدی چه بر سر روحانی می‌آید. توان بالقوه روحانی و ظریف برای مذاکره با غرب و رسیدن به جمع‌بندی از قضاوت من با دشواری‌های زیادی روبه‌رو بود ... توافق اتمی با ایران مربوط به امنیت روزانه و ساختار احتمالی آینده در خاورمیانه می‌شود که همه می‌دانند اکنون چه مشکلاتی دارد.»تت

برای اینکه پروژه پسا برجام نفوذ را جدی تر تلقی کنیم، لازم است به سخنان آقای ظریف در نیویورک را مجدداً مرور نمائیم آقای ظریف در گفتگو و درد دلی که با خانم هاله اسفندیاری که سابقه جاسوسی برای آمریکا را در پرونده خود دارد، می گوید:« ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا 16 ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند. وقتی قبلا در تعامل و مذاکرات درباره توافق هسته‌ای با جامعه بین‌المللی در سال‌های2004 و2005، توافق‌هایی کردیم و تلاش‌های ما برای عملکرد شفاف، از جانب اتحادیه اروپایی رد شد، مردم جواب ما را با انتخاب رئیس‌جمهوری متفاوت دادند که مرا هم زود بازنشسته کرد.»

 

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پروژه نفوذ

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پروژه نفوذ آمریکا و واکاوی راه های نفوذ دشمن


پروژه نفوذ آمریکا و واکاوی راه های نفوذ دشمن
این روزها در ادبیات و بیانات مقام معظم رهبری عناوینی چون "پروژه نفوذ" به وفور قابل مشاهده و پیگیری است به عنوان نمونه مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های آنان در تاریخ 15/07/94 به این پروژه خطرناک دشمن اشاره داشتند و فرمودند: مذاکرهی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، یعنی نفوذ؛ تعریفی که آنها برای مذاکره کردند این است و آنها می خواهند راه را برای تحمیل باز کنند. امروز غول عظیم تبلیغاتی دنیا در مشت آمریکا است؛ امروز جریان صهیونیستیِ که به شدّت، دشمن بشریّت و دشمن فضیلت است، با آمریکا، هر دو در یک لباسند، دستشان از یک آستین بیرون می آید و با هم هستند. مذاکره با اینها یعنی راه را باز کردن برای اینکه بتوانند، هم در زمینه اقتصادی، هم در زمینه فرهنگی، هم در زمینه های سیاسی و امنیّتیِ کشور نفوذ کنند، در همین مذاکرات مربوط به مسائل انرژی هسته ای، هرجا فرصت پیدا کرده و به آنها میدان داده شد -که البتّه طرف های ایرانی بحمدالله حواسشان جمع بود امّا یک جاهایی بالاخره آنها فرصتهایی پیدا کردند- یک نفوذی کردند، یک حرکت مضرِّ برای منافع ملّی انجام دادند؛ آنچه ممنوع است این است. مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر ضررهای بی شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد؛ این فرق میکند با مذاکره با فلان دولتی که نه چنین امکاناتی دارد، نه چنان انگیزه ای دارد؛ اینها با همدیگر متفاوت است.

حمله به ارزش ها

حقیقت این است که دشمن ناکام از مواجهه مستقیم و سخت با انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده است که فرهنگ و روحیه انقلابی و شهادت طلبی، روحیه سنگر نشینی و مقاومت را مورد حمله قرار بدهد.

برای این کار تغییر محاسبات و تحلیل ها و باورهای عمومی را مورد هدف قرار داده است.

اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن دنبال تغییر سیرت ها با حفظ شکل ظاهر است، اشاره ای به این واقعیت بود. نکته مهم این است که آنچه باعث تداوم انقلاب و مقاومت آن در برابر تهاجم جبهه استکبار است فرهنگ می باشد.

فرهنگ بسیجی، جهادی و انقلابی چیزی است که ما در مکتب امام حسین علیه السلام یاد گرفتیم و این امام حسین علیه السلام بود که در مقابل پیشنهادات، نصیحت ها و یادآوری های افراد مختلف که آن حضرت را از مسیرشان باز بدارد فرمودند: یا باید فاتحه اسلام خوانده شود یا باید شهادت نامه حسین نوشته بشود و امام حسین علیه السلام به ما یاد دادند که من برای حفظ دین جان خود و فرزند کوچک خود را می دهم تا دین خدا جان بگیرد.

ی وابسته به معنای واقعی خودش یا منفعل در برابر فرهنگ غربی تبدیل به پیاده نظام دشمن برای استحاله شده اند.

هدف دشمن از این جنگ فرهنگی استحاله نظام است و ابزار آن هم مسائل خاص فرهنگی است و پیاده نظام آن برخی از نیروهای بدون روحیه حسینی و بدون روحیه عاشورایی است و تلاش های فراوانی را هم دنبال می کنند.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: پروژه نفوذ

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

روباهِ پیرِ مغموم!

 
بی‌بی‌سی فارسی با تدبیر رهبر انقلاب یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست داد و حالا تلاش می‌کند رهبری را مخالف مردم‌سالاری جلوه دهد.

- ایران انتخابات دیگری در پیش رو دارد و رسانه وابسته به دولت انگلیس یعنی بی‌بی‌سی فارسی نیز طبق روال گذشته، رویه اثرگذاری و دخالت در انتخابات جمهوری اسلامی را کلید زده تا بتواند با مهندسی افکار عمومی، آن‌گونه که منطق بر سیاست‌های دولت انگلیس است، به انتخابات بپردازد.

در ایامی که فضای رسانه‌ای کشور مشغول موضوعاتی مانند مسائل اقتصادی و برجام و همچنین کاندیدا شدن رئیس جمهور سابق دولت‌های نهم و دهم و جلسه وی با رهبر انقلاب جهت مشورت برای حضور در این عرصه است، بی‌بی‌سی فارسی فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است.

 
بی‌بی‌سی فارسی بعد از انتشار خبر نصیحت رهبر انقلاب مبنی بر نهی ورود رئیس جمهور سابق از شرکت در انتخابات، فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است 

محمود احمدی‌نژاد که از سال 84 تا 92 ریاست جمهوری ایران را برعهده داشت، نهم شهریورماه سال جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و ایشان در نصیحتی، آقای احمدی‌نژاد را از ورود به میدان انتخابات نهی می‌کنند؛ این نهی نیز به دلیل جلوگیری از دوقطبی شدن فضای جامعه بوده که این اتفاق در صورت وقوع برای کشور مضرّ خواهد بود.

حال پس از رسانه‌ای شدن این جلسه توسط رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود، بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن و ایجاد زمینه های شعله‌ور شدن از دست رفته می‌بیند، و دیگر نمی‌تواند دوقطبی‌های دیگر مثل دوقطبی دولت غرب‌زده دولت کریمه، دوقطبی دولت آمریکایی دولت اسلامی، دوقطبی دولت کدخدا دولت امام زمان (عج) را پیاده کند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند.


 
بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست رفته می‌بیند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند

بی‌بی‌سی در واقع از تلاش رهبر انقلاب برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور عصبانی است و می‌خواهد همه توان خود را برای دوقطبی کردن فضا نظیر آنچه در سال 88 انجام داد را به صحنه انتخابات 96 بیاورد.

بی‌بی‌سی فارسی با اینکه همیشه اعلام می‌کند که «این شبکه در انتخابات کاملا بی‌طرف عمل می‌کند»، اما هر دوره از انتخابات سعی می‌کند به شیوه‌ای دخالت کند تا ابتدا نتیجه انتخابات را تحت تاثیر منافع انگلیس قرار دهد و در گام دوم هزینه برگزاری هر انتخابات را بعد از اعلام نتیجه آن با مهندسی و تحریک افکار عمومی برای جمهوری اسلامی افزایش دهد.

 
بی‌بی‌سی سعی در دیکتاتوری نشان دادن فضای حکومتی ایران دارد تا با تحریک مردم برای اعتراض به بهانه گرفتن حق خود از حاکمیت، یک فضای دو قطبی "رهبری - مردم" ایجاد کند 

برای نمونه در جریان انتخابات 88 با شیوه‌هایی گوناگون مانند اعلام مسیرهای راهپیمایی و ارسال اخبار جهت‌دار از آشوب‌های 88 در جهت تحریک مردم، اقدام به برهم زدن امنیت ملی و دخالت در امور داخلی ایران نمود؛ در نمونه دیگر چند روز قبل از انتخابات ۷ اسفند ۹۴، بی‌بی‌سی فارسی در اقدامی که به نظر نمی‌رسد میان رسانه‌های حرفه‌ای دنیا سابقه داشته باشد، با اعلام اسامی بعضی از نامزدها، از مردم ایران خواست که به آن‌ها رأی ندهند، که این کار نیز دخالت مستقیم و آشکار در امور داخلی ایران محسوب می‌شود.

 
نمونه دخالت رسانه وابسته به دولت انگلیس در  انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۴

اکنون رسانه وابسته به دولت انگلیس پا را فراتر از قبل گذاشته و استراتژی اصلی خود را یعنی خدشه به جایگاه ولی فقیه با قرار دادن آن در مقابل دموکراسی مشخص کرده است؛ بی‌بی‌سی سعی در دیکتاتوری نشان دادن فضای حکومتی ایران دارد تا با تحریک مردم برای اعتراض با بهانه گرفتن حق خود از حاکمیت، یک فضای دو قطبی "رهبری - مردم" ایجاد کند تا در بهترین حالت یعنی سناریوی موفقیت حداکثری، بتواند مردم ایران را جهت اعتراض به جایگاه رهبری و ولایت فقیه به خیابان بکشد و کشور را بیشتر از سال 88 به آشوب بکشد، و در کم‌ترین حالت ممکن یعنی  سناریوی موفقیت حداقلی، بتواند از میزان اعتماد و علاقه مردم به نظام بکاهد که خروجی آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کم شدن مشروعیت نظام خواهد بود.

 
بی‌بی‌سی صراحتاً از اغتشاشگران سال 88 در ایران، حمایت می‌کرد و به آشوب‌ها دامن می‌زد 

اگر رسانه‌های کشور فارغ از جهت‌های حزبی و سیاسی، به درستی برای مردم شرایط و مصلحت کشور و همچنین جایگاه رهبری به عنوان اصلی‌ترین اهرم برقرار کننده ثبات در کشور را تبیین کنند، این اقدام می‌تواند به استراتژی بی‌بی‌سی و اقدامات مداخله‌گرایانه این رسانه وابسته به دولت انگلیس حمله کرده و اثر مخرب آن را به‌صورت حداکثری خنثی کند.

البته بعضی مسئولان و مردم به‌ویژه طرفداران رئیس جمهور سابق نیز باید با هوشیاری مراقب باشند تا در زمین بازی که رسانه دولتی انگلیس طراحی کرده، بازی نکنند تا انتخابات سال 96 بدون پرداخت هزینه اضافی، به سلامت برگزار شود که در نهایت از روند قدرت و پیشرفت ایران کاسته نشو

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:47 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

جلوه نورانیت ولی امر

 

افسران - در محضر خورشید ولایت

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: رهبری ولی امر
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

خفاشهایی که از طلوع خورشید وحشت کرده اند ...

 

افسران - خفاشهایی که از طلوع خورشید وحشت کرده اند ...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نظر رهبر معظم انقلاب درباره برهنه شدن در مجالس عزاداری

 رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینکه ما مجلس عزاداری و مدح سیّدالشهدا را که عظمت او به خاطر شهادت است، عظمت او به خاطر فداکاری در راه خدا است، عظمت او به خاطر گذشت است؛ گذشت از همه چیز، از همه ی خواسته ها، از همه ی مطلوب ها تبدیل کنیم به یک نقطه ی سبک، به یک جایی که یک تعدادی جوان لخت بشوند، بپرند هوا، بپرند پایین و ندانند چه میگویند، درست است؟ این شکر این نعمت است که خدا به شما داده؟

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

کرنش با دشمنان ، غرش بر دوستان ...!

 

افسران - کرنش با دشمنان ، غرش بر دوستان ...!
 

 

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:40 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...

به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...
عباس از معرفت و مرام بی دست شد نه به خاطر مشک آب...
اونجا که حسین فریاد زد هل من ناصر ینصرنی؟یار میخواست نه آب...
به بچه هاتون از آزادگی حسین بگید نه از لبهای تشنه...
خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن اما حسین نشدن.
حسین یعنی مردانگی .آزادگی .غیرت.شجاعت و شهامت.
عباس یعنی جوانمردی .معرفت.حیا.غیرت.
عباس یعنی پشت برادر حتی بدون دست...
حسین یعنی آزادگی حتی لحظه ای که گلوی نوزادت دریده شد...
افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...
به بچه هاتون راه اصلی کربلارو نشون بدید.

التماس دعا
يا حسين ع

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بعد از من کسی خواهد امد که پرچم انقلاب را بدست صاحبش می سپارد

 
افسران - بعد از من کسی خواهد آمد که پرچم را به صاحبش می سپارد



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: امام رهبری
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:37 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

رهبر انصارالله: یمن کربلای دوران ماست ...

افسران - رهبر انصارالله: یمن کربلای دوران ماست ...

 



کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: یمن ;کربلا
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

چله ترک.گناه یعنی چی:

 
افسران - چله ترک.گناه یعنی چی:

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:13 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سلام بر حسین (ع)

نتیجه تصویری

کد هدایت به بالا


[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 10:9 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نظرات اندیشمندان جهان در مورد سالار شهیدان

از جملات جالب چارلز دیکنز درباره عاشورا تا فراخواندن به مسیحیت با نام حسین(ع)

عظمت قیام سیدالشهدا و فداکاری یاران با وفای امام حسین(ع)، سبب شده که نویسندگان و اندیشمندان بزرگ جهان، در باره نهضت حسینی و حماسه‌ آفرینان عاشورا اظهار نظرهای بسیاری داشته و حتی برخی از نویسندگان غیرمسلمان نیز درباره این واقعه اظهار نظر داشته و کتاب بنویسند.

جملاتی از بزرگان تاریخ درباره عظمت امام حسین (ع)

جرج جرداق (دانشمند و ادیب مسیحی)

وقتی یزید، مردم را تشویق به قتل امام حسین(ع) و مأمور به خون‌ریزی می‌‌کرد، آنها می‌گفتند: چه مبلغی به ما می‌دهی؟ امّا انصار حسین(ع) به او گفتند: ما با تو هستیم و اگر هفتاد بار کشته شویم، باز می‌خواهیم در رکابت جنگ کنیم و کشته شویم.

آنتون بارا (اندیشمند مسیحی)

اگر حسین از آنِ ما بود، در هر سرزمینی برای او بیرقی بر می‌افراشتیم و در هر روستایی برای او منبری برپا می‌کردیم و مردم را با نام حسین به مسیحیّت فرا می‌خواندیم

املاس توندون (رئیس سابق کنگره ملّی هندوستان)

این فداکاری‌های عالی از قبیل شهادت امام حسین(ع)، سطح فکر آدمی را ارتقاء بخشیده، و شایسته است خاطره آن همیشه باقی بماند و یادآوری شود.‏

فردریک جِمس

درس امام حسین و هر قهرمان شهید دیگری این است که در دنیا، اصول ابدی عدالت و ترحم و محبّت وجود دارد که تغییر‌ناپذیرند و همچنین می‌رساند که هر گاه کسی برای این صفات مقاومت کند و در راه آن پافشاری کند، آن اصول همیشه در دنیا باقی و پایدار خواهد ماند.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: نظرات نویسندگان امام حسین(علیه السلام)

ادامه مطلب
[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 11:51 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عزاداری عاشورایی

در فرهنگ شیعی، به خاطر واقعه شهادت امام حسین (ع) در این روز، عظیم ترین روز سوگواری و ماتم به حساب می‌آید که بزرگترین فاجعه و ستم در مورد خاندان پیامبر (ص) انجام گرفته و دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) این روز را خجسته شمرده به شادی می‌پرداختند، اما پیروان خاندان رسالت، به سوگ و عزا می‌نشینند و بر کشتگان این روز می‌گریند.

امامان شیعه، یاد این روز را زنده می‌داشتند، مجلس برپا می‌کردند، بر حسین بن علی(ع) می گریستند، آن حضرت را زیارت می‌کردند و به زیارت او تشویق و امر می کردند و روز اندوهشان بود.

دین

از جمله آداب این روز، ترک لذتها، دنبال کار نرفتن، پرداختن به سوگواری و گریه، تا ظهر چیزی نخوردن و نیاشامیدن، چیزی برای خانه ذخیره نکردن، حالت صاحبان عزا و ماتم داشتن و ... است.

در دوران سلطه امویان و عباسیان، شرایط اجتماعی اجازه مراسم رسمی و گسترده در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) را نمی‌داد، اما هرجا که شیعیان قدرت و فرصتی یافته اند سوگواری پرشور و دامنه داری در ایام عاشورا به راه انداخته‌اند.

از قرن‌ها پیش عاشورا به عنوان تجلی روز درگیری حق و باطل و روز فداکاری و جانبازی در راه دین و عقیده، شناخته شده است.

حسین بن علی(ع) در این روز، با یارانی اندک ولی با ایمان و صلابت و عزتی بزرگ و شکوهمند با سپاه سنگدل و بی‌دین حکومت ستم یزدی به مقابله برخاست و کربلا را به صحنه همیشه زنده عشق خدایی و آزادگی و حریت مبدل ساخت.

عاشورا گرچه یک روز بود، اما دامنه تاثیر آن تا ابدیت کشیده شد و چنان در عمق وجدانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله دهه محرم و بویژه عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی(ع) می گردد و همه، حتی غیر شعیه، در مقابل عظمت روح آن آزادمردان تعظیم می‌کنند.

امام حسین(ع) که به دعوت اهل کوفه از مکه عازم این شهر بود تا به شیعیان انقلابی بپیوندد و رهبری آنان را به عهده گیرد، پیش از رسیدن به کوفه، در کربلا به محاصره نیروهای ابن زیاد در آمد و چون حاضر نشد ذلت تسلیم و بیعت با حکومت غاصب و ظالم یزیدی را بپذیرد، سپاه کوفه با او جنگیدند.

حسین و یارانش روز عاشورا لب تشنه با رشادتی شگفت تا آخرین نفر جنگیدند و به شهادت رسیدند و بازماندگان این قافله نور، به اسارت نیروهای ظلمت درآمده به کوفه برده شدند. هفتاد و دو تن یاران شهید او، بزرگترین حماسه بشری را آفریدند و یاد خویش را در دل تاریخ و وجدان بشرهای فضیلت خواه، ابدی ساختند.

عاشورا در مقایسه با بسیاری از رخدادهای دیگر، حجم کمی از وقایع را به خود اختصاص داده و آغاز و انجام آن، در برهه ای کوتاه اتفاق افتاده است. اما یکی از حوادثی است که در طول تاریخ خویش، بیشترین توجه را به خود جلب کرده و علاوه بر نقش گسترده وتاثیر عمیق اجتماعی تاریخی خود، به صورت فرهنگی ویژه با ساختاری منحصر به فرد در آمده است.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: عاشورا محرم
[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 11:39 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

آشنایی با واقعه عاشورا

واقعه عاشورا,آشنایی با واقعه عاشورا,ماه محرم, روز دهم ماه محرم

آشنایی با واقعه عاشورا
عاشورا روز دهم ماه محرم است. شهرت این روز نزد شیعیان به دلیل وقایع عاشورای سال ۶۱ هجری قمری است که با گاه‌شماری هجری خورشیدی این روز مطابق است با ۲۱ مهر ۵۹
در این روز امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا در جنگ با لشکر یزید به شهادت رسیدند و مسلمانان در آن روز سوگواری می‌کنند.


سابقهٔ سوگواری و برپایی عزاداری برای حسین بن علی (ع) به اولین روزهای بعد از عاشورا، در محرم سال ۶۱ هجری می‌رسد.
اولین مراسم سوگواری را حضرت زینب (س) در مسجد کوفه بر امام حسین (ع) برگزار کرد. قبل از آن در کنار اجساد شهدا در کربلا برگزار شد.


روز دهم محرم، روز شهادت سالار شهیدان و فرزندان و اصحاب او در کربلا است. عاشورا در تاریخ جاهلیت عرب، از روزهای عید رسمی و ملی بوده و در آن روزگار، در چنین روزی روزه می‌گرفتند، روز جشن ملی مفاخره و شادمانی بوده است و در چنین روزی لباس‌های فاخر می پوشیدند و چراغانی و خضاب می‌کردند.

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: عاشورا محرم

ادامه مطلب
[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 11:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بهترین و تأثیرگذار ترین اثر خلق شده توسط استاد ارجمند نقاش برجسته استاد فرشچیان

http://resistart.ir/static/media/uploads/posts/asr-ashoura.jpg

کد هدایت به بالا


[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 11:34 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

روح حسین فناناپذیر است

 

http://fa.ashoora.org/Upload/gallery/hd_13930907_19_04_06.jpg

کد هدایت به بالا


[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 10:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

 

افسران - ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

فرزند خردسال شهید سامانلو در بدو ورود به غرفه شهدای مدافع حرم با ماکت تصویر پدرش روبرو می‌شود و تصور می‌کند که پدرش آمده و بالای غرفه روی بلندی ایستاده، با عجله به سمت پدر می‌دود و زمانی که پای ماکت رسید و می‌فهمد که پدرش نیست، شروع به ‌گریه کردن می‌کند.
همسر شهید سعید سامانلو متن کوتاهی را در خصوص این اتفاق نوشته که در ادامه می‌آید:
فقط قصد بازدید از نمایشگاه بود که با تمثیل پدرش روبه‌رو شد و بچه کمی هیجان‌زده شد. خدا داعشی و دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند. ما واقعا ممنون از برگزارکنندگان چنین نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور هستیم که ترویج فرهنگ شهید و شهادت را به نحو احسن انجام می‌دهند. محمدحسین کوچک باید با واقعیت روبه‌‌رو شود تا بفهمد دشمنان پدر قهرمانش را چه کردند؟ محمدحسین و علی خوشحال‌اند که اگر پدر فداکارشان نیست مردمی هستند که یاد آنها را زنده نگه می‌دارند.
محمدحسین بعد از رو‌به‌رو شدن با تصویر پدر آرام شد و او را نوازش کرد و بوسید و عکس‌های یادگاری قشنگی با آن گرفت. ما ممنون و سپاسگزار طراح تمثیل‌ها هستیم.
من مادر محمدحسین و علی علاوه بر همسر شهید بودن فرزند شهید نیز هستم و بیشتر از هر کسی فرزندانم را درک می‌کنم. یادم می‌آید وقتی بچه بودم زمانی دلم به درد می‌آمد که حس می‌کردم، مردمی که پدر من به خاطرشان رفته حتی یاد و خاطره او را زنده نگه نمی‌دارند.
شاید با یادآوری خاطرات پدر، اشک از چشمانم سرازیر می‌شد اما آن اشک سریع تبدیل به شعف و شادی می‌شد و می‌گفتم خدایا مواظب این مردم عزیز باش؛ پدر من که برای آسایش آنها رفت، آنها هنوز پدر مرا در خاطر دارند و یادش را زنده نگه داشته‌اند.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:38 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

یا حسین(ع)

افسران - یاحسین

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:36 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تکاور درستکار کیف ۳ میلیارد تومانی را به صاحبش پس داد + عکس

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند.

تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
 وی ادامه داد: این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود.

مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا گفت: کیف مذکور شامل دسته چکهای سفید امضا و کارتهای اعتباری همراه با رمز کارتها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهبان یکم عرفان فرهادی یابنده این مدارک هدف از این کار خداپسندانه را اعتقاد به ارزشهای اسلامی و اخلاقی و حس نوع دوستی عنوان کرد.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:34 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

محرم است یادمان باشد

 
 
اول نماز حسين، بعد عزاي حسين.
اول شعور حسيني، بعد شور حسيني.
محرم و صفر زمان باليدن است نه فقط ناليدن،
بساطش آموزه است نه موزه.
تمرين خوب نگريستن است نه فقط خوب گريستن...!!!
السلام عليک يا ابا عبد الله:  
نگو شهادت عباس(ع)
بگو وضوی عشق
اول دست راست
بعد دست چپ
نوبت به مسح سر که رسید
عمود آهنین آمد...

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:33 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

درمان درد دندان در چند دقیقه

 یکی از مهم‌ترین عوامل دندان درد پوسیدگی دندان است. باکتری‌های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان‌ها تغذیه می‌کنند و از خود اسیدهایی را تولید می‌کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می‌برند.

اسیدهای تولید شده توسط باکتری‌ها موجب دندان درد می‌شود. در ادامه راه‌حل‌هایی را به شما می‌گوییم که می‌تواند شما را از شر دندان درد خلاص کند.

درمان درد دندان در چند دقیقه

کد هدایت به بالا



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:28 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

پاسخ ایران به هر تعرضی کوبنده خواهد بود

به گزارش صدخبر  ، امیر دریادار حبیب الله سیاری  در گفت وگو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم در خصوص پیشرفت ها و اقتدار نیروی دریایی تصریح کرد: ما در نیروی دریایی در بحث آموزش، نگهداری، ساخت و تعمیر شناورها وابستگی شدید داشتیم اما به برکت انقلاب و طبق فرمودۀ امام (ره) و با توجه به دستاوردهایی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته ایم، امروز می توانیم ادعا کنیم در بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی خودکفا شده ایم و البته این دلیل نمی شود که از علم دنیا بی نیاز باشیم.

وی افزود: ما می توانیم ارتباطات علمی و آموزشی با سایر کشورها داشته باشیم اما استفاده از دانش دنیا شرایط ویژه خود را دارد و نباید سلطه پذیر یا تحت استعمار باشیم. ما خودمان صاحب علم و تجربه هستیم و می توانیم با دانشگاه های دنیال تبادل اطلاعات کنیم.

 

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , نیروی دریایی
[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:26 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نیروی هوایی ارتش "کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو" ساخت

نیروی هوایی ارتش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو که توسط یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش ساخته شده، قادر است با انجام فرایند الکترولیز آب، مصرف سوخت خودرو را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. 
 
کارکرد این دستگاه بر اساس احتراق سوخت هیدروژن موجود در آب همراه با سوخت های دیگر موجود در سیلندر است که این امر موجب کارکرد بهینه خودرو، کاهش 50 درصدی آلاینده های ناشی از سوخت و همچنین افزایش شتاب اولیه می شود. 
 
ساخت این قطعه بومی به صورت کامل در داخل کشور انجام شده و آزمایش های مختلف کنترل کیفیت آن نیز در نیروی هوایی ارتش پایان یافته است. 
 
گفتنی است، این دستگاه که حاصل پژوهش های 3 ساله یکی از کارمندان نیروی هوایی ارتش است، قابلیت نصب بر روی همه خودروهای بنزینی و دیزلی را دارد. 

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:24 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

بیشتر از 8 دندان خود را پر نکنید!

به گزارش صدخبر  ،به نقل از ساینس الرت نوشت: «این مطالعه روی ۱۵ هزار نفر انجام گرفته‌ است و نتایج آن نشان می‌دهد میزان جیوه در خون افرادی که دارای هشت دندان پر شده هستند، نسبت به افرادی که هیچ دندان پر شده‌ای ندارند، ۱۵۰ درصد بیشتر است.

به گفته محققان دانشگاه جورجیا، پوسیدگی دندان یکی از رایج‌ترین بیماری‌های مزمن است که بیشتر انسان‌ها آن را تجربه کرده‌اند و دست کم یک دندان پر شده در دهان دارند اما معمولا کسی درباره نوع موادی که دندان‌ها با کمک آنها پر می‌شود، صحبتی به میان  نمی‌آورد. ماده مورد بررسی محققان آمالگام دندانی نام دارد. نوعی ارزان‌قیمت و مقاوم از ترکیبات نقره که برای ۱۵۰ سال به عنوان ماده پر کننده دندان مورد استفاده قرار گرفته‌است اما ۵۰ درصد از این ماده را نیز جیوه تشکیل می‌دهد.

همین موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد، زیرا وجود مقادیر زیادی جیوه در بدن انسان می‌تواند زمینه‌ساز بروز آسیب‌هایی در مغز، قلب، کلیه، ریه و سیستم ایمنی بدن شود اما این نکته همواره نادیده گرفته شده‌ است زیرا هر دندان پر شده به تنهایی برای وارد کردن آسیب به بدن کافی نیست.

به گفته محققان جیوه نوعی سم است اما قدرت آسیب‌زایی آن به مقدارش بستگی دارد. از این رو اگر تنها یک دندان پر شده داشته‌ باشید مشکلی ایجاد نخواهد شد اما اگر این تعداد به بیش از هشت دندان برسد، خطر عوارض این ماده در بدن افزایش پیدا خواهدکرد.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:21 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

روز جهانی شیرخوراگان حسینی

Image result for ‫عکس محرم‬‎

روز جمعه پنجم محرم روز جهانی «شیرخوارگان حسینی» گردهمایی نونهالان عاشورای در سرتاسر ایران و جهان به عشق شیرخواره شهید کربلا، علی اصغر علی بن الحسین(علیه السلام)

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:11 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

عکس عاشورایی

کد هدایت به بالا



برچسب‌ها: عکس محرم عاشورا

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:2 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

با ترفندهای چهارگانه در این خبر می توانید گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

 گوشي‌هاي رجيستر نشده كه به طور قاچاق وارد كشور مي‌شود، معمولا در حين استفاده مشكل‌ساز خواهد بود؛ هنگ مي‌كند، به‌روز نمي‌شود، با بعضي برنامه‌ها بخصوص فارسي‌سازها مشكل دارد.

 براي اطمينان از اصل بودن گوشي، مي‌توان به اين راه‌ها متوسل شد:
1- كد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گيري كنيد. سريال مادربرد گوشي يا IMEI روي نمايشگر ظاهر مي‌شود. اگر اين سريال با باركد روي كارتن يا باتري مطابقت داشت، احتمالاً گوشي مورد نظر اصل است (برخي قاچاقچيان باركدهاي تقلبي روي كارتن مي‌چسبانند. اين گوشي‌ها به «چنج» يا تغييريافته مشهور است و به همين سبب نمي‌توان چنين كاري را راهي مطمئن براي تشخيص اصالت گوشي دانست).
2- با اتصال به اينترنت، سپس رجوع به وبگاه نمايندگي برند يا مارك گوشي مورد نظر، از اصل يا قاچاق بودن آن مطلع شويد.
3- هر كشوري باركد خاصي دارد. به عنوان مثال باركد اجناس چيني با اعداد 690 يا 691 يا 692 شروع مي‌شود. باركد محصولات ايراني با 626، تايواني با 471، ژاپني با 45 يا 49، و... (فهرست كامل باركدهاي مربوط به هر كشور را مي‌توانيد با سرچ در گوگل به دست آوريد). اگر باركد گوشي با نام كشور سازنده (كه معمولا زير محل قرار گرفتن باتري برچسب يا حك شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشي شما اصل است (كاري كه قاچاقچيان با برچسب روي كارتن مي‌كنند، با برچسب يا حك كردن زير باتري هم شدني‌ است!)
4- مستقيماً به سايت‌هاي تحليل و تشخيص جهاني در وب برويد. به عنوان نمونه، نشاني اينترنتي يكي از اين سايت‌ها www.numberingplans.com است. در اين وبگاه، با كليك روي عبارت «ابزار تجزيه و تحليل شماره» يا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدي، شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد كنيد. مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... برابر ديدگانتان خواهد بود. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي، چنج يا قاچاق‌ نشده را در دست داريد.

کد هدایت به بالا


[ چهار شنبه 14 مهر 1395 ] [ 19:1 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

سلام بر محرم- سلام بر حسین

Image result for ‫محرم‬‎

Image result for ‫محرم‬‎

Image result for ‫محرم‬‎

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:52 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

باز محرم باز این ..

Image result for ‫محرم‬‎

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:50 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

امروز جمعه و تو را من چشم بر راهم...

 

افسران - تو را من چشم بر راهم...

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دیپلماسی در خدمت تروریسم!

 

کری انتقال منافقین به اروپا را «دستاورد دیپلماتیک آمریکا» توصیف کرد

کاریکاتور/ دیپلماسی در خدمت تروریسم!

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:49 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

دشمنان انقلاب درصورت خطا پاسخی غیرمنتظره دریافت خواهند کرد

به گزارش مشرق، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق و بیان این سوال که چرا جنگ برما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدید کننده و تسریع کننده داشت. 
 
وی افزود: علت اصلی ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود. چرا که انقلاب اسلامی با ماهیت الگوسازی، ‌آرمانگرایی و عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود و نظام استکبار نیز به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت خواهی خود را از دست رفته دیده بود و لذا در تقابل انقلاب اسلامی برآمد. 
 
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: علت تسریع کننده این جنگ نیز این بود که اردوی استکبار طی برآورد غلط و اشتباه خود انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود و به این واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران واداشتند. 
 

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:48 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

تا پایان سال جاری سه موشک با برد بلند قدیر، سجیل و خرمشهر تولید خواهد شد

ملت ایران در سایه اتحاد و انسجام ملی در برابر دشمنان نقش آفرینی می‌کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (یکشنبه، 4 مهر ماه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نمایندگان خانه ملت اظهار کرد: درآستانه روز پنجم مهرماه روز عملیات ثامن‌الائمه هستیم، عملیاتی که به عنوان یک نقطه آغاز و نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس ملت عزیزمان است.

وی ادامه داد: در زمان انجام این عملیات، ما عملیات موفقی به جز عملیات محدود فرماندهی کل قوا نداشتیم و بیشتر همت رزمندگان برای سلب آسایش و امنیت نیروهای متجاوزی بود که تلاش داشتند مناطقی که مورد هدفشان بود را اشغال کنند، صرف می‌شد.

سردار دهقان ادامه داد: تا پایان سال جاری سه موشک تولید خواهد شد که عبارتند از موشک قدیر با سوخت جامد برای بردهای بلند و موشک سجیل نیز با برد بلند و قدرت اصابت بالا تولید خواهد شد و همچنین موشک خرمشهر را با دقت اصابت بالا و برد بلند نیز تولید خواهد شد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:47 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

نیروی دریایی ایران به پایگاه‌های مهم دریایی در ایتالیا و سوریه دست می‌یابد

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی«دبکا فایل» نزدیک به محافل امنیتی تل‌آویو به نقل از منابع نظامی خود مدعی شد که ایران از طریق ایتالیا و سوریه به پایگاه‌های دریایی در مدیترانه دست می‌یابد.

بر اساس این گزارش، ایران مذاکراتی را با طرف ایتالیایی در زمینه تبادلات دریایی و حضور کشتی‌های جنگی‌اش در بنادر آن کشور با هدف حکمرانی در آب‌های راهبردی منطقه انجام داده است.

 به نوشته دبکا فایل، در همین زمینه پنتاگون و روسای نیروی دریایی آمریکا مجددا به اسرائیل تاکید کردند تا ناوگان جنگی خود را بروزرسانی و گسترش دهد.

دبکا فایل با بیان این ادعا که نیروی دریایی ایران در برهه کنونی در برابر ناوهای «میسترال» مصر یا زیر دریایی «دلفین» اسرائیل ساخت آلمان ناتوان است نوشت: به همین دلیل ایران نزدیک شدن ایران به ایتالیا برای افزایش ظرفیت نیروی دریایی و برد عملیاتی‌اش  را در نظر گرفته است.

این گزارش می‌افزاید ایران پول و اراده لازم برای سرمایه گذاری در خرید کشتی‌های جدید را دارد در حالی‌که ایتالیا نیز اراده برای ساخت چنین کشتی‌هایی را برای ناوگان دریایی ایران دارد. ایتالیایی‌ها نیز اجازه می دهند ناوگان ایران از پایگاه مدیترانه‌ای آن‌ها استفاده کرده و مخالفتی با این موضوع ندارند .

 
منبع: فارس

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:47 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

حمله بیولوژیکِ گسترده صهیونیستها علیه ایران

 

کاریکاتور/ حمله بیولوژیکِ گسترده صهیونیستها علیه ایران

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:46 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

استقرار اولین سامانه موشکی تلاش با موشک‌های صیاد ۲ و ۳ در مرکز ایران

صیاد 2

اولین سامانه موشکی تلاش در آینده نزدیک در مرکز ایران مستقر شده و وظیفه دفاع پدافندی از آسمان مرکز ایران را عهده‌دار خواهد شد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:46 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

با ترفندهای چهارگانه در این خبر می توانید گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

 گوشي‌هاي رجيستر نشده كه به طور قاچاق وارد كشور مي‌شود، معمولا در حين استفاده مشكل‌ساز خواهد بود؛ هنگ مي‌كند، به‌روز نمي‌شود، با بعضي برنامه‌ها بخصوص فارسي‌سازها مشكل دارد.

 براي اطمينان از اصل بودن گوشي، مي‌توان به اين راه‌ها متوسل شد:
1- كد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گيري كنيد. سريال مادربرد گوشي يا IMEI روي نمايشگر ظاهر مي‌شود. اگر اين سريال با باركد روي كارتن يا باتري مطابقت داشت، احتمالاً گوشي مورد نظر اصل است (برخي قاچاقچيان باركدهاي تقلبي روي كارتن مي‌چسبانند. اين گوشي‌ها به «چنج» يا تغييريافته مشهور است و به همين سبب نمي‌توان چنين كاري را راهي مطمئن براي تشخيص اصالت گوشي دانست).
2- با اتصال به اينترنت، سپس رجوع به وبگاه نمايندگي برند يا مارك گوشي مورد نظر، از اصل يا قاچاق بودن آن مطلع شويد.
3- هر كشوري باركد خاصي دارد. به عنوان مثال باركد اجناس چيني با اعداد 690 يا 691 يا 692 شروع مي‌شود. باركد محصولات ايراني با 626، تايواني با 471، ژاپني با 45 يا 49، و... (فهرست كامل باركدهاي مربوط به هر كشور را مي‌توانيد با سرچ در گوگل به دست آوريد). اگر باركد گوشي با نام كشور سازنده (كه معمولا زير محل قرار گرفتن باتري برچسب يا حك شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشي شما اصل است (كاري كه قاچاقچيان با برچسب روي كارتن مي‌كنند، با برچسب يا حك كردن زير باتري هم شدني‌ است!)
4- مستقيماً به سايت‌هاي تحليل و تشخيص جهاني در وب برويد. به عنوان نمونه، نشاني اينترنتي يكي از اين سايت‌ها www.numberingplans.com است. در اين وبگاه، با كليك روي عبارت «ابزار تجزيه و تحليل شماره» يا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدي، شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد كنيد. مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... برابر ديدگانتان خواهد بود. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي، چنج يا قاچاق‌ نشده را در دست داريد.

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:45 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]

شور حسینی چها می کند

Image result for ‫محرم‬‎

کد هدایت به بالا


[ جمعه 9 مهر 1395 ] [ 11:42 ] [ عباسعلی مدبر ]
[ ]